Marele Premiu al Belgiei a fost dominat de numeroase speculaţii cu privire la cauzele care au condus la explozia pneului dreapta-spate al monopostului Ferrari pilotat de Sebastian Vettel, eveniment care a avut loc în cursă după ce în antrenamentele libere de vineri Nico Rosberg a trecut printr-o experienţă asemănătoare.
Potrivit unor surse citate de publicaţia Motorsport, mai mulţi piloţi au raportat de asemenea probleme cu pneurile, în special cu cele de pe puntea spate. Pentru moment, Pirelli nu a găsit încă nicio explicaţie pentru aceste probleme, însă producătorul italian a solicitat forului mondial ca circuitele să fie mai bine curăţate înainte de curse.
Principala ipoteză lansată de Pirelli în cazul problemelor întâmpinate de Rosberg şi alţi piloţi este că acestea au apărut din cauza unor componente sau materiale prezente pe pistă sau în imediata apropiere a acesteia.
Totuşi, în cazul exploziei pneului lui Vettel, producătorul insistă că a fost vorba doar despre o uzură excesivă cauzată de utilizarea setului de cauciucuri pentru prea mult timp.
Această opinie a fost negată vehement de Ferrari, iar oficialii celor două părţi se vor întâlni pentru a analiză în detaliu situaţia în perspectiva Marelui Premiu al Italiei, care se va desfăşura de asemenea pe un circuit foarte rapid.
Principala ipoteză lansată de Pirelli în cazul problemelor întâmpinate de Rosberg şi alţi piloţi este că acestea au apărut din cauza unor componente sau materiale prezente pe pistă sau în imediata apropiere a acesteia."
Hai ca astia devin nesimtiti. Cand mai multi piloti se vaita de pneuri, tu vii si spui ca sunt materiale si resturi pe pista? Bai nene, dar pneurile lor sunt atat de bune?
In fine... Pirelli stau in Formula1 din niste motive invaluite in mister.
La fel ca multe altele, pneurile mi se par un motiv pentru care imaginea actuala a F1 are de suferit. Pirelli sunt niste mizerii, pilotii ar trebui sa fie mai vocali!