Vettel confirmă că este "foarte probabil" să nu concureze în calificările de la Austin

de Daniel Popescu
Joi, 30.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a admis că este "foarte probabil" să folosească o nouă unitate de propulsie în Marele Premiu al Statelor Unite, caz în care nu va participa la sesiunea de calificări.

Esential 10 pozitii pe grila de start va fi penalizat Sebastian Vettel daca va utiliza un al saselea motor
5 motoare poate folosi un pilot pe parcursul unui sezon fara sa fie penalizat pe grila de start
Red Bull Racing a dezvăluit la sfârşitul Marelui Premiu al Rusiei că în etapa următoare din Statele Unite va fi nevoită să-i ofere lui Sebastian Vettel al şaselea motor din acest sezon. În plus, Vettel a folosit deja câte cinci unităţi din celelalte componente ale unităţii de propulsie.

Conform regulamentului, utilizarea unui al şaselea motor presupune o retrogradare de 10 poziţii, în timp ce înlocuirea integrală a unităţii de propulsie, din care face parte şi sistemul ERS, echivalează cu un start din pitlane.

Vettel a afirmat că cei de la Red Bull Racing sunt determinaţi să-i ofere o nouă unitate de propulsie în Statele Unite, caz în care este foarte probabil să nu concureze în calificări, întrucât ar urma să plece din pitlane indiferent de rezultat.

Pentru noi, calificările nu vor fi atât de importante dacă plecăm din pitlane din cauza regulamentului.

Sebastian Vettel
Pilot Red Bull
"Trebuie să confirmăm, dar trebuie să folosim un motor suplimentar la un moment dat şi este foarte, foarte posibil să facem asta în acest weekend.
Cu siguranţă voi concura în antrenamente pentru a maximiza timpul pe circuit, dar ne vom concentra mai mult pe cursă, pentru că pentru noi calificările nu vor fi atât de importante dacă plecăm din pitlane din cauza regulamentului"
, a declarat cvadruplul campion mondial.

Vettel a admis că ipostaza de a nu participa în calificări nu este una plăcută, însă consideră că este soluţia optimă pe care o pot lua cei de la Red Bull Racing într-o astfel de situaţie.

"Putem vorbi despre obligaţia de a concura în calificări, dar până la urmă trebuie să gestionăm situaţia cu motorul. Regulile sunt aceleaşi pentru toată lumea. A fost vina noastră că la începutul sezonului am avut atât de multe probleme de fiabilitate şi nu am putut duce motoarele la finalul ciclului de viaţă", a adăugat el.

Via SkySports

Comentarii (3)

  • deci este vina lui vettel si rbr ca renault nu are fiabilitate?
    9 1
  • @jumbo Nu e vina lui, dar a zis-o din perspectiva aia gen "suntem toti o echipa, bla bla".
    3 2
  • Ferrari
    Fara sa fiu malitios sau tendentios, tare am impresia ca si Vettel are deasupra capului sabia "anului sabatic" ...... Alonso nu pleaca de la Ferrari fara bani care i se cuvin, asta ar insemna ca ori pleaca Raikkonen (a mai plecat odata cu sacul de bani) ori ramane Vettel fara echipa puternica in spate sau chiar pe tusa pana la anu cand ii expira contractul lui Raikkonen! Sau Ferrari incepe sa urle ca ei vor trei monoposturi si atunci are loc pentru toti cei trei crai de la rasarit! In momentul de fata si Ferrari si Alonso se joaca de-a soarecele cu pisica ...... Cert este ca Ferrari are trei contracte pentru sezonul urmator (o politica de foarte buna calitate a actualei conduceri, si noi care l-am numit varza pe Domenicali), rezilierea oricarui dintre ele ii costa o gramada de bani, in top fiind Alonso cu 50 mil Euro +.....
    6 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru