Potrivit sursei citate, Sebastian Vettel va urca în cockpit în primele două zile ale sesiunii, în timp ce lui Kimi Raikkonen i-au fost rezervate ultimele două zile ale sesiunii.
Vettel a efectuat deja un prim test cu un monopost Ferrari la finalul anului trecut şi a vizitat recent fabrica de la Maranello pentru a face cunoştinţă cu inginerii cu care va colabora începând din acest an.
Ferrari va dezvolta monopostul pe parcursul sezonului şi cu ajutorul lui Jean-Eric Vergne, care va testa în simulator îmbunătăţirile propuse de ingineri. Totuşi, o sursă apropiată de Red Bull afirma că francezul "a fost cel mai prost pilot al nostru de simulări" în perioada în care a îndeplinit acest rol pentru cvadrupla campioana mondială.O altă potenţială problemă pentru Ferrari este posibilitatea ca Vettel să devină nerăbdător să lupte pentru victorii pentru noua sa echipă. "Dacă Vettel va fi aşa cum îl ştiu eu, va începe să bată cu pumnul în masă după patru curse, pentru că nu are nicio dorinţă să aştepte până în 2016 să câştige", a declarat Gerhard Berger, fostul coproprietar al Scuderiei Toro Rosso, echipa pentru care Vettel a concurat în 2007 şi 2008.
Ferrari va lansa noul monopost pe internet în 30 ianuarie.
Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:
▶ Williams FW37: primele imagini
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Jerez - 4 februarie
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Via Motorsport
Să dea cu pumnul în masă când nu și-o ia de la coechipier. Cred că la Red Bull bătea cu pumnul în masă ca să-l aducă înapoi pe Webber.
Comparația cu Schumacher e una care nu-i face cinste legendei.
Nu l am comparat cu Schumi, nu se compara din nici un punct de vedere, nu zic ca Vettel nu e bun, insa Schumi are ceva ce ii lipseste celuilalt..da,daca batea cu pumnul in masa, era dat afara in sec 2.
Ma refeream la atitudinea lui dornica de a castiga, de responsabilitate, imi place ca e calculat, precizie de neamt si ambitie categorica..
[regret insa ca a plecat alonso].