Infiniti, sponsorul principal al campioanei mondiale Red Bull Racing, a anunţat în deschiderea Salonului Auto de la New York că Sebastian Vettel este noul director de performanţă al companiei.
Germanul va avea misiunea de a ajuta constructorul japonez la designul unor noi modele Infiniti de performanţă, după ce anterior şi-a pus amprenta pe Infiniti Q50.
"Sunt extrem de fericit să-mi extind colaborarea cu Infiniti şi să devin director de performanţă. Să contribui la dezvoltarea lui Infiniti Q50 a fost o datorie foarte diferită pentru mine, dar am abordat-o în acelaşi mod în care fac asta şi cu monoposturile de Formula 1. Aştept cu nerăbdare să lucrez cu Infiniti pentru a dezvolta şi mai multe maşini de stradă în viitor", a declarat pilotul echipei Red Bull Racing.
La rândul său, Johan de Nysschen, preşedintele Infiniti, a evidenţiat natura exclusivistă a unui producător auto cu un multiplu campion mondial de Formula 1."Talentul şi abilitatea lui Vettel nu pot fi puse la îndoială, iar rolul său în dezvoltarea maşinilor Infiniti s-a dovedit deja a fi preţios.
Câte branduri auto premium pot spune că maşinile lor au fost dezvoltate împreună cu un triplu campion mondial?", se întreabă el.Rolul lui Vettel va fi să ofere feedback cu privire la dinamica şasiului, performanţa şi manevrabilitatea viitoarelor maşini produse de Infiniti.
Via Motorsport
Aceasta miscare a sponsorului poate fi interpretata si ca avand rolul, daca mai era nevoie, de a evidentia cine este pilotul numarul 1 la RB. Webber are doua optiuni: da dovada de barbatie si pleaca de la RB sau se pune cu botul pe labe. Avand in vedere salariul pe care il primeste, probabil ca o sa aleaga a doua optiune. Iesirea lui Webber de weekendul trecut imi aminteste de expresia "cainele care latra nu musca".
japonezii stiu asta de multi ani. WRC si Formula 1 sunt doar doua exemple in care pilotii europeni au contribuit semnificativ la dezvoltarea industriei auto asiatice. Daca n-ai unul care stie ce vorbeste si la ce sa se uite cand conduce o masina, degeaba ai un inginer bun care-si cunoaste meseria in fata calculatorului.
ai dreptate... e vb de imagine! masinile se dezvolta de ingineri si pilotii de teste... pilotii de F1 doar fac cateva tururi si spun cateva pareri... oricum daca ar fi dupa ei probabil ca acele masini nu ar putea fi conduse prea usor pe sosea: suspensia ti-ar rupe spinarea, motorul ar sta si trage in zona rosie cu dezavantajele de rigoare, spatele ar arunca in sant mai toti incepatorii sau neinitiatii etc.
tot de imagine e si asta cu DIRECTOR AL DIVIZIEI DE PERFORMANTA! da bine asta la public... imi aduce aminte de sinonimele FRIZER & HAIR STILIST!...
Doare ? Foarte bine ! Are dreptate Vettel.
Johan De Nysschen Talks Sebastian Vettel and the Future of Infiniti
http://www.youtube.com/watch?v=KnFeZwEVFAQ