În Marele Premiu al Indiei, echipa i-a reproşat că nu l-a lăsat prea uşor pe coechipierul său Romain Grosjean să-l depăşească în finalul cursei, deşi francezul era cu peste două secunde mai rapid.
La prima încercare de depăşire, Grosjean a fost nevoit să iasă larg în viraj şi să-i cedeze apoi poziţia finlandezului pentru a nu fi penalizat, lucru care a generat un schimb dur de replici.
Alan Permane, directorul de operaţiuni al cursei, i-a transmis prin radio "să nu mai stea în cale", iar replica pilotului a fost că acesta "să nu mai ţipe la el în virajele rapide".În cele din urmă, Grosjean a trecut cu uşurinţă de Raikkonen la finalul unei linii drepte, însă echipa va avea o discuţie cu ambii piloţi pentru a clarifica situaţia.
"Sunt liberi să concureze, dar este adevărat că ne aşteptam la o manevră mai uşoară. Voi vorbi cu amândoi la Abu Dhabi. Muncim pentru că aceşti băieţi să obţină rezultate, dar există o echipă în spatele lor şi întotdeauna trebuie să se gândească la echipă", a declarat şeful Eric Boullier.
Incidentul nu l-a făcut însă pe Grosjean să-şi ascundă bucuria pentru locul trei obţinut în India, după ce o greşeală de strategie în calificări l-a forţat să plece doar de pe 17."Nu am avut nicio speranţă când am plecat de pe 17.
Cea mai bună strategie pe computer ne-a dat un loc patru. Nu aş fi pariat niciun ban că voi fi pe locul trei. Monopostul a fost din nou la fel de bun că vineri", a declarat el.La rândul său, Raikkonen susţine că locul şapte relativ modest din cursă a avut drept cauză principală problemele cu frânele.
"În primele 20 de tururi abia am avut frane, pentru că se încălzeau foarte mult şi de fiecare dată când mă apropiam de cinema rămâneam fără frâne. În cele din urmă am pierdut şi pneurile. Este foarte dezamăgitor", a explicat finlandezul.
Conflictul de la Lotus a apărut la numai câteva săptămâni după cel din Coreea de Sud, când Lotus a refuzat să-i ordone lui Raikkonen să-i cedeze poziţia lui Grosjean, în ciuda apelurilor repetate ale francezului.
"de fiecare dată când mă apropiam de cinema rămâneam fără frâne".
Chiar ca acest sezon a fost ca un FILM vazut la CINEMA :)))
Vettel pentru a 4-a oara consecutiv campion mondial si, daca ceva spectaculos nu se va intampla in 2014 odata cu trecerea la noul regulament tehnic, tare mi-e ca dominatia Red Bull cu greu va putea sa fie oprita.
http://www.youtube.com/watch?v=pTZSnqPp2NU
Sa vedeti la anul ce o sa se imbete Raikkonen si Alonso de suparare ca Ferrari le da din nou o rabla de monopost. Pana acum Alonso s-a imbatat singur cu apa rece. La anul vor trece pe Finlandia, sec. :D
Dar chiar si asa daca Grosjean se claseaza pe locurile 2-3 in cursele urmatoare tot le da peste mufa la cei de la Ferrari.
in ultima cursa (apropo de "rapidul" Grosjean) ,la primul schimb kimi a fost tinut 6.4 secunde la pit stopiar la final in loc sa-l bage a standuri si sa-i schimbe cauciucurile mult mai devreme(cu macar 7 ture inainte de final), l-au lasat sa se chinuie pina in ultimul tur cu niste cauciucuri facute praf.Nu mai conteaza ca a facut record pe tur imediat,apropo de rapiditate.Nu spun ca kimi este vreun sfant sau ca nu face greseli ,dar hai sa nu cadem in ridicol.O sa-l vedem la anul pe "rapidul"grosjean ce mari minuni de vitejie va face.Eu unul nu prea cred dar, ma rog ramane de vazut.