Cunoscut sub numele STR9, monopostul este primul din scurta istorie a echipei care utilizează motoare Renault, astfel că va avea aceeaşi platformă ca şi Red Bull Racing. Deloc surprinzător, principala noutate din punct de vedere vizual este nasul monopostului, care a fost interpretat de designerul James Key în mod diferit de celelalte echipe.
"A trebuit să desenăm un nou nas, noi plăci exterioare şi noi aripi, niciodată nu am început designul atât de devreme. Plăcile exterioare ale caroseriei sunt mai mari decât în trecut pentru că a trebuit să facem loc pentru radiatoare. Echipa a făcut o treabă bună şi le-a plasat fără să pierdem din performanţa aerodinamică", a declarat şeful Franz Tost.
La evenimentul de lansare au fost prezenţi şi cei doi piloţi ai echipei pentru sezonul 2014.
Jean-Eric Vergne se află în faţa celui de-al treilea sezon la echipă, în timp ce rusul Daniil Kvyat va debuta în Formula 1 peste mai puţin de două luni.Ghidul lansărilor noilor monoposturi din 2014:
▶ 22 ianuarie: Force India: prima fotografie cu noul monopost
▶ 23 ianuarie: Williams: imagini digitale cu FW36
▶ 24 ianuarie: McLaren: lansarea noului MP4-29
▶ 24 ianuarie: Lotus: imagini în premieră cu monopostul E22
▶ 25 ianuarie: Ferrari: galerie foto completa cu F14 T
▶ 26 ianuarie: Sauber: prezentarea digitala a lui C33
▶ 27 ianuarie: Toro Rosso;
▶ 28 ianuarie: Red Bull, Mercedes, Williams şi Caterham;
▶ 19 februarie: Lotus
Teste de iarnă 2014:
▶ 28-31 ianuarie: Jerez;
▶ 19-22 februarie: Bahrain;
▶ 27 februarie - 2 martie: Bahrain.
Via Toro Rosso
Momentan Mercedes W05 este cel mai reusit dpdv estetic.
Pe locul 2 cred ca o sa fie Sauberul C33 (desi nu i-am vazut nasul ca lumea) si pe 3 cred ca or sa fie indienii de la Force India, in topul esteticii monoposturilor de F1.