În acest context, timpii stabiliţi în cursul dimineţii au rămas în mare parte reprezentativi, chiar dacă au existat fluctuaţii minore şi în prima parte a după-amiezii.
La fel ca duminică, Sebastian Vettel a fost cel mai rapid după ce a fost cronometrat cu 1:20.984 la volanul monopostului Ferrari, după o serie de tururi rapide efectuate în cursul dimineţii.
Sauber a ocupat încă o dată a doua poziţie în clasamentul general, de data aceasta prin intermediul lui Felipe Nasr, însă cel mai probabil aceste rezultate se datorează şi utilizării unei cantităţi reduse de combustibil. Williams şi-a trecut în cont un loc trei prin Valtteri Bottas, care l-a surclasat astfel pe Lewis Hamilton.
Another good day for the #SauberF1Team: #FN12 completed 88 Laps with a best time of 1:21.867 (P2)!
— Sauber F1 Team (@SauberF1Team) February 2, 2015
Deşi britanicul a parcursul 73 de tururi dimineaţă, Mercedes a întâmpinat primele probleme de natură tehnică atunci când pilotul s-a oprit la intrarea în pitlane. Deşi iniţial echipa a speculat că este doar o problemă minoră, Mercedes a anunţat ulterior că a descoperit o scurgere de apă la o componentă defecta şi a renunţat la test cu peste o oră înainte de final.
That'll be us for today - investigations revealed a water leak from a failed part.
The crew are now working hard to get the car... (1/2) #F1
— MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) February 2, 2015
Max Verstappen şi-a trecut în cont locul cinci pentru Toro Rosso, în timp ce Lotus a terminat pe şase la prima prezenţă pe circuitul de la Jerez. Echipa a absentat duminică de pe circuit, întrucât monopostul E23 a sosit abia spre seară, însă parcursul de luni a fost unul încurajator până la apariţia unei defecţiuni la trenul de rulare.
Drivetrain related issue curtailed @Pastormaldo's last run. Wet conditions now at Jerez so ideal opportunity to work on it ahead of tomorrow
— Lotus F1 Team (@Lotus_F1Team) February 2, 2015
La rândul lor, cei de la McLaren au avut parte de noi defecţiuni tehnice. Jenson Button a reuşit să parcurgă doar cinci tururi înainte ca o defecţiune la motorul Honda "similară cu cea de duminică" să necesite revenirea la boxe. Inginerii au petrecut câteva ore în garaj înainte de a-l trimite pe Button pe circuit într-un tur lent, iar britanicul a revenit imediat la boxe.
Jenson's run a couple more laps - chasing a recurring problem. Hopefully out again soon. #Jerez #TestingIsTesting pic.twitter.com/GOhPk4ROpp
— McLaren (@McLarenF1) February 2, 2015
Red Bull Racing nu a efectuat niciun tur cronometrat după ce Daniil Kvyat a ieşit în decor şi a avariat aripa faţă. Echipa avea la dispoziţie o singură componentă de acest fel, astfel că rusul a efectuat câteva tururi fără aripa faţă, însă a revenit ulterior la boxe şi nu a mai ieşit pe traseu.
Teste Jerez - Rezultate ziua 2:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m20.984s | - | 89 |
2 | Felipe Nasr | Sauber | 1m21.867s | 0.883s | 88 |
3 | Valtteri Bottas | Williams | 1m22.319s | 1.335s | 61 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m22.490s | 1.506s | 91 |
5 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1m24.167s | 3.183s | 73 |
6 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m25.802s | 4.818s | 41 |
7 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m54.655s | 33.671s | 6 |
8 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | - | - | 18 |
Automarket va publica marti dimineaţă o galerie foto şi video cu cele mai importante imagini din prima zi de teste de la Jerez, pe lângă informaţii complete despre programul fiecărei echipe.
Prima zi de teste de la Jerez:
▶ Cronica primei zile de teste
▶ Rezumatul primei zile de teste
▶ Prima zi de teste în 10 imagini
Sesiunea de teste de la Jerez pe Automarket
▶ ştiri zilnice cu cele mai importante evenimente de pe circuit;
▶ cronicile fiecărei zile de teste, publicate în jurul orei 18:00;
▶ galerii foto şi rezumate video de la fiecare zi de teste, publicate în dimineaţa următoare;
▶ analiză legată de perspectivele fiecărei echipe, publicată la finalul sesiunii de teste.
Sa nu-mi spui ca te refereai doar la casca si nu ai observat ce am vazut eu ! :)))))))))))
Asa e,stim...cei mai multi dintre noi!Dar daca tot a inceput sa invarta baietii rotile...dam si noi cu parerea,poate de nerabdare ?! :)
Toți piloții seamănă cu Schumacher, dacă-i pui în Ferrari și dacă le dai aceeași cască. Toți stau la fel în mașină, pt că toate mașinile au același scaun și aceeași poziție. Toți înclină capul la fel în viraje. Diferența e făcută de rezultate. Adică Schumacher n-a fost niciodată bătut de coechipier, mai ales unul nou venit.
Tine-te tare Mircea, nu ceda, nu dispera, talentul trebuie sa iasa odata la iveala si ma refer la Mc, H, A.
Cretinul asta a aparut doar azi 2.02.2012.
Super i-ai zis uzurpatorului :)))
articol interesant de pe sky F1
dezbate evolutia monoposturilor Ferrari si McLaren fata de 2014 si explica suprematia MB, respectiv sansele pentru 2015
pe scurt:
Dpdv aerodinamic McLaren este mult peste 2014, probabil cap la cap cu MB si RBR in 2015, dar motorul honda este departe de MB
Ferrari fata de 2014 este mult mai eficient ca si aerodinamica si au reusit sa se apropie de MB la o diferenta de 30 CP pe care in timpul anului mai pot sa o reduca, p[racti la ora actuala Ferrari are al 2 lea cea mai buna unitate de propulsie
scurt pe 2, MB este cu 1 un an ianintea celorlati (Ferrari si McLaren au ajuns cu masina de 2015 unde erau ei in 2014)
MB va castiga si in 2015 dar mai dificil, Ferrari chiar are sanse sa castige curse
daca Renault nu a reusit suficient sa se apropie de MB si Ferrari atunci all in al MB este in fata cu 1 sec pe tur si RBR cu Ferrari dupa ei (RBR are eficienta aerodinamica la nivelul MB sau chiar peste ei, slabiciunea RBR este clar unitatea Renault)
McLaren depinde de 100% de Honda, daca reusesc sa o scaota la capat cu motorul, vor lupta pentru victorii
Daca toate stelele se aduna atunci vom avea un campionat animat cu mai multi piloti victoriosi :)
Forza Rossa!
iata linkul
http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9695979/ferrari-and-mclarens-new-cars-go-in-search-of-downforce-after-2014-woes