Principala strategie este eficientizarea dezvoltării anumitor componente din punctul de vedere al costurilor de producţie şi operării ulterior, iar echipele au venit deja cu câteva propuneri.
Una dintre ele vizează reintroducerea suspensiilor active în Formula 1 pentru prima oară după 1993, datorită faptului că această tehnologie electronică este considerată mai ieftină decât actualul sistem mecanic, inclusiv atunci când vine vorba despre identificarea setărilor optime.
De asemenea, echipele analizează oportunitatea introducerii pneurilor cu jante de 18", o soluţie despre care s-a mai discutat şi în perspectiva sezonului 2013, atunci când Michelin intenţiona să revină în Formula 1 ca furnizor de cauciucuri.
In plus, sunt luate în calcul şi simplificarea radicală a designului pentru anumite componente precum sistemul de alimentare cu carburant, structura de rezistenţă la accidente, aripa faţă, suspensia spate sau conductele de frână.
Nu în ultimul rând, echipele ar putea fi nevoite să meargă la Marile Premii cu un număr mai mic de angajaţi.Via Autosport
suspensiile active au fost introduse de Williams in 1992 (cand au dominat F1 in maniera RedBull din ultimii ani)
http://www.youtube.com/watch?v=1NjSIZfG5rk
din ce se vehiculeaza Senna a murit din cauza suspensiei rupte (poate a pneului cu janta cu tot) care l-a lovit in cap in momentul impactului. daca nu se intampla asta probabil se dadea jos din monopost pe piciaorele lui. este posibil ca directia sa fi cedat (iar Senna cu siguranta nu a gresit in acel viraj)... masina practic a subvirat intr-un viraj relativ usor de stanga (Tamburello). insa e greu sa acuzi de asta o echipa in conditiile in care nu a fost cu intentie si practic se testeaza prototipuri... unora li s-a intamplat sa nu mai aiba frane, altii raman fara directie, unora le-au sarit chiar si ambele roti fata in acelasi timp etc.
Mai informeza-te. Williams au luat imediat cutia neagra in orele pana la decesul lui Senna. Stiau ca e foarte probabil sa moara, ca va fi o ancheta. Au predat-o dupa decesul lui Senna cand a intrat politia italiana pe fir, dar au avut sansa de a altera date. De ce au facut asta, erau prea curiosi sa vada ce e inregistrat? Sau aveau interesul de a scapa nevinovati in cazul unei anchete?
Ca l-a lovit in cap, ca daca nu-l lovea etc. etc. NU, principala cauza e ruperea directiei. Eu nu acuz echipa Williams ca dezvolta prototipuri ci pentru combinatia asta care pute: au sustras cutia neagra (daca vrei iti povestesc si cum, cu trafic de influenta), au taiat filmul (da, ei, altcineva cine?) si au dat pozitia lor oficiala "vina pilotului - steering to the slide" cand e clar ca nu e vorba de asa ceva. Adica tentativa de prostire pe fata