Piloţii nu au fost însă prea încântaţi de această schimbare, iar Pirelli avertizează că există o serie de aspecte care trebuie analizate mai mult înainte de implementarea unei astfel de idei.
Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, crede că un restart cu monoposturi supraîncălzite şi pneuri răcite ar reprezenta un pericol şi vrea să afle cât de mult timp vor petrece piloţii pe grila de start înainte de restart.
"Trebuie să înţelegem mai multe detalii. Nu ştim după cât timp va avea loc reluarea cursei. Monoposturile vor veni pe grilă, se vor pune tot felul de huse.
Nu este vorba doar despre faptul că pneurile îşi vor pierde temperatura, dar poate că monoposturile se vor supraîncălzi. Temperaturile şi presiunile pneurile vor scădea după ce rulezi în spatele Safety Car-ului. Vrem să facem simulări pentru timpul petrecut pe grilă şi vom analiza acest lucru", a declarat britanicul. Jenson Button are o opinie şi mai radicală în această privinţă şi anticipează că piloţii nu vor putea controla monoposturile la reluarea curselor."La începutul cursei ai pneuri noi, dar te poţi trezi după cinci-şase tururi că pneurile sunt aproape terminate, iar pentru un restart ai nevoie de tururi rapide pentru a le încălzi. Aşa că te vei chinui la restart şi va fi dificil pentru noi toţi să menţinem monoposturile pe aceeaşi direcţie. Ar putea provoca haos.
Va fi mai bine pentru televiziuni, dar probabil că avem nevoie de o regulă pentru pneuri", a precizat el.Via Autosport
@bernie: apreciem ca ne impartasesti din experienta ta personala la competitiile pe circuit.