Şeful Marco Mattiaco a explicat pentru publicaţia elveţiană Blick că Sauber şi Marussia înregistrează întârzieri la onorarea contractelor semnate pentru noile unităţi de propulsie introduse în premieră în acest an. "Ei sunt în urmă cu plăţile", a precizat oficialul italian fără să intre în detalii specifice.
Problemele financiare cu care se confruntă Sauber şi Marussia nu reprezintă o surpriză majoră. În lipsa unui sponsor principal, Sauber nu a reuşit să finalizeze negocierile cu o serie de investitori din Rusia şi se bazează preponderent pe resurse proprii pentru a alcătui bugetul necesar participării în Formula 1.
Între timp, Marussia se află aparent într-o situaţie şi mai delicată. Acest lucru este evidenţiat şi de haosul creat la Marele Premiu al Belgiei, când a anunţat înlocuirea lui Max Chilton cu pilotul de rezervă Alexander Rossi înainte de a reveni asupra deciziei la mai puţin de o zi distanta.De altfel, oficialii au recunoscut ulterior într-un comunicat de presă că negociază sosirea la echipă a unor noi investitori şi că un anunţ ar putea fi făcut în câteva săptămâni. Unele surse afirmau chiar că Marussia ar putea rata prezenţa în Marele Premiu al Italiei de la sfârşitul acestei săptămâni, însă informaţia nu este conformă cu realitatea.
Via Motorsport
Comentarii (0)