Nico Rosberg a fost însă nevoit să renunţe la această unitate după apariţia unor defecţiuni tehnice, iar germanul a abandonat cu două tururi înainte de finalul cursei la volanul unui monopost echipat cu un motor folosit în precedentele cinci curse.
Totuşi, o analiză ulterioară a demonstrat că defecţiunea tehnică avea legătură cu o componentă a şasiului şi nu cu motorul în sine. Prin urmare, echipa a decis ca Rosberg să revină la această nouă unitate de propulsie cu ocazia Marelui Premiu al statului Singapore de la sfârşitul acestei săptămâni.
"S-a dovedit că problema nu avea nicio legătură cu motorul. A fost o componentă a şasiului pe care am avut-o pe monopost de mult timp.
Aşa că, din acest punct de vedere, a fost perfect să punem noul motor", a declarat Rosberg.Publicaţia Auto Motor und Sport susţine că Mercedes pregăteşte un lot de motoare de specificaţie nouă şi pentru cei trei clienţi pe care îi are, Williams, Lotus şi Force India. Totuşi, nu este încă cert când vor avea echipele posibilitatea de a folosi noile unităţi de propulsie.
Via GMM
Rosberg a ramas fara motorul nou. Dintr-un mister acesta pusca. Se pune motorul vechi. Apoi se pare ca de vina era o scurgere a lichidului de racire motiv pentru care a puscat motorul fara niciun semnal (! - pierderea lichidului de racire da semne clare), apoi ulterioarele analize spun ca de fapt era o componenta a sasiului (sasiu care difera substantial de al lui Hamilton? )
Nu sunt cam multe contradictii ?