Rosberg a câştigat în Austria! Hamilton şi Bottas au completat podiumul

de Daniel Popescu
Duminica, 22.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nico Rosberg a obţinut victoria pe circuitul Red Bull Ring după ce a trecut de Valtteri Bottas în urma primei opriri la boxe. Pilotul Williams a ocupat ultima treaptă a podiumului, în spatele unui Lewis Hamilton care a terminat pe doi după un start excelent în care a câştigat cinci poziţii.

Esential 3 este numarul victoriilor obtinut de Nico Rosberg in sezonul 2014
7 pozitii a recuperat Lewis Hamilton in cursa din Austria, dintre care cinci in primul tur
29 de puncte este avansul lui Nico Rosberg in clasamentul general in fata lui Lewis Hamilton
27 de puncte a obtinut Williams in Austria, mai mult decat jumatate din totalul acumulat in primele sapte etape
Williams a monopolizat prima linie a grilei de start în Marele Premiu al Austriei, însă britanicii nu au fost capabili să opună rezistenţă pe termen lung rivalilor de la Mercedes.

Felipe Massa a plecat cu dreptul din pole position, însă Nico Rosberg şi-a arătat intenţiile încă de la start, când l-a depăşit temporar pe Valtteri Bottas în lupta pentru locul doi înainte ca finlandezul să revină.

Totuşi, prima serie de intrări la boxe dintre cele două adoptate de toate echipele s-a dovedit decisivă în stabilirea rezultatelor finale, întrucât ambii piloţi Williams au suferit pierderi importante în duelurile cu Mercedes. Rosberg a preluat virtual conducerea în spatele unui Sergio Perez aflat pe o strategie diferită, în timp ce Bottas a rămas pe locul doi ca urmare a unui pitstop deficitar pentru Massa.

Brazilianul a căzut până pe locul patru, în spatele unui Lewis Hamilton care a avut parte de unul dintre cele mai spectaculoase starturi ale sezonului. Plecat doar de pe locul nouă, pilotul Mercedes a progresat până pe locul cinci după primele viraje, pentru ca în virajul opt să treacă şi de Fernando Alonso pentru a urca pe locul patru. Hamilton a reuşit apoi să treacă de Bottas după al doilea pitstop şi s-a instalat confortabil pe locul doi, la numai una-două secunde în spatele lui Rosberg.

Britanicul a încercat să se apropie decisiv de coechipierul său în finalul cursei, însă Rosberg a trecut primul linia de sosire în ciuda faptului că a frânat târziu într-un viraj, şi şi-a consolidat astfel prima poziţie în clasamentul general. Astfel, Williams s-a mulţumit doar cu ultimul loc pe podium prin Bottas şi un loc patru prin Massa.

Alonso, cel mai bun pilot fără motor Mercedes

Aşa cum s-a întâmplat frecvent în ultimele curse, Fernando Alonso s-a evidenţiat ca cel mai bun pilot care nu utilizează motoare Mercedes. Plecat de pe locul cinci al grilei de start, pilotul Scuderiei Ferrari a pierdut un loc la start în favoarea lui Hamilton, însă ulterior şi-a păstrat poziţia pe tot parcursul cursei.

Spaniolul a ocupat temporar chiar şi prima poziţie la începutul celei de-a doua serii de opriri la boxe, însă acest lucru reprezintă o palidă consolare pentru dublul campion mondial, care a trecut linia de sosire pe locul cinci.  

Perez, clasare solidă în puncte datorită strategiei

Nu a fost cea mai uşoară cursă, dar am avut din nou un monopost foarte, foarte rapid.

Nico Rosberg
Pilot Mercedes
Sergio Perez a fost unul dintre puţinii piloţi care a început cursa cu pneuri soft şi singurul care a obţinut beneficii majore de pe urma acestei strategii.
Plecat doar de pe locul 16 şi ca urmare a unei penalizării de cinci poziţii, pilotul echipei Force India a ajuns în postura de lider după ce piloţii din frunte au efectuat primul pitstop, însă ulterior a fost depăşit pe parcursul unui singur tur de Rosberg, Bottas şi Hamilton.

Mexicanul l-a depăşit coechipierul său Nico Hulkenberg pentru locul şapte după efectuarea primului schimb de pneuri, pentru ca în final să revină pe aceeaşi poziţie după al doilea pitstop. Perez l-a depăşit apoi pe Kevin Magnussen cu cinci tururi înainte de final pentru a termina cursa pe locul şase, în faţa pilotului McLaren.

Cursa dezastruoasă pentru Red Bull Racing

Trebuie să analizăm feedbackul, poate că nu am avut cea mai bună poziţionare.

Lewis Hamilton
Pilot Mercedes
Aflaţi în faţa propriilor suporteri, cei de la Red Bull Racing au avut parte de o duminică modestă, în ciuda locului cinci ocupat de Daniel Ricciardo în calificări. Australianul a ratat startul şi a coborât până pe locul 10, iar ulterior nu a reuşit să recupereze teren nici măcar în urma celor două serii de opriri la boxe. Totuşi, el s-a consolat cu locul opt, obţinut după ce l-a depăşit pe Hulkenberg în ultimul tur, în timp ce Kimi Raikkonen a obţinut ultimul punct la capătul unei curse în care a continuat parcursul modest din prima jumătate a acestui sezon.

Coechipierul său Sebastian Vettel a avut parte de o cursă şi mai modestă: plecat de pe 12, germanul a avut temporar o defecţiune la sistemul electronic în primul tur care l-a retrogradat până pe ultimul loc. După producerea unui acroşaj din spate cu Esteban Gutierrez care urma să fie investigat de comisari, cvadruplul campion mondial a fost chemat la boxe şi a retras monopostul în garaj. 

Sunt foarte, foarte fericit şi îmi este greu să descriu în cuvinte ceea ce simt.

Valtteri Bottas
Pilot Williams
Jenson Button a ocupat locul 11 pentru McLaren, iar Adrian Sutil s-a infiltrat pe locul 13 între cei doi piloţi ai echipei Lotus, Pastor Maldonado şi Romain Grosjean. Jules Bianchi (Marussia) a câştigat lupta echipelor mici prin locul 15 obţinut în faţa lui Kamui Kobayashi (Caterham), Max Chilton (Marussia) şi Marcus Ericsson (Caterham), în timp ce Esteban Gutierrez a fost doar al 19-lea.

Pe lângă Vettel, au mai abandonat şi cei doi piloţi ai Scuderiei Toro Rosso, Jean-Eric Vergne şi Daniil Kvyat. Cel mai bun timp în cursă a fost stabilit de Sergio Perez, care a fost cronometrat cu 1:12.142 în turul 59.

Austria - Rezultate Cursă:

 1. Nico Rosberg          Mercedes               1h:27m54.967
 2. Lewis Hamilton        Mercedes               +1.932s
 3. 
Valtteri Bottas Williams-Mercedes +8.172s 4. Felipe Massa Williams-Mercedes +17.358s 5. Fernando Alonso Ferrari +18.553s 6. Sergio Perez Force India-Mercedes +28.546s 7. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +32.031s 8. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault +43.522s 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +44.137s 10. Kimi Raikkonen Ferrari +47.777s 11. Jenson Button McLaren-Mercedes +50.966s 12. Pastor Maldonado Lotus-Renault -1 lap 13. Adrian Sutil Sauber-Ferrari -1 lap 14. Romain Grosjean Lotus-Renault -1 lap 15. Jules Bianchi Marussia-Ferrari -2 laps 16. Kamui Kobayashi Caterham-Renault -2 laps 17. Max Chilton Marussia-Ferrari -2 laps 18. Marcus Ericsson Caterham-Renault -2 laps 19. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari -2 laps Retirements Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 59 laps Sebastian Vettel Red Bull-Renault 34 laps Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 24 laps
Drivers' championship Constructors' championship  
 1. Nico Rosberg       165       1. Mercedes                 301     
 2. Lewis Hamilton     136       2. Red Bull/Renault         143
 3. Daniel Ricciardo   83        3. Ferrari                   98 
 4. Fernando Alonso    79        4. Force India/Mercedes      87 
 5. Sebastian Vettel   60        5. Williams/Mercedes         85 
 6. Nico Hulkenberg    59        6. McLaren/Mercedes          72 
 7. Valtteri Bottas    55        7. Toro Rosso/Renault        12 
 8. Jenson Button      43        8. Lotus/Renault              8  
 9. Felipe Massa       30        9. Marussia/Ferrari           2  
10. Kevin Magnussen    29        10. Sauber/Ferrari            0  
11. Sergio Perez       28        11. Caterham/Renault          0  
12. Kimi Raikkonen     19        
13. Romain Grosjean    8         
14. Jean-Eric Vergne   8         
15. Daniil Kvyat       4         
16. Jules Bianchi      2         

Comentarii (44)

  • hakkinen
    Pit 1: Ros 2.6s
    Ham 3.5s

    Pit2: Ros 3s
    Ham 4s
    Mare gresala sa vii la o echipa germana care are un pilot german.
    In toate cursele acesti timpi au fost in defavoarea lui Hamilton.
    51 16
  • azi diferenta s-a facut la boxe:
    PIT 1: Rosberg 2.6 sec.; Hamilton 3.5 sec.;
    PIT 2: Rosberg 3.0 sec.; Hamilton 4.0 sec.
    46 13
  • Bun asa, da pe Kimi Vodkanen cand il trimitem la azil? deja a depasit si statutul de pensionar!
    16 45
  • era un prost aici care il lauda pe massa spunandu i inca de ieri ca l va bate botas asa cum l a batut pana acum.Kimi intotdeauna dupa prima oprire pierde cel putin 3 locuri,dar dracu nu se dezminte nici de data asta si il trimite la azil:))
    23 13
  • @fgfg, pai unde sa il trimit? Nu la azilul de babalaci ramoliti ii locul lui? Chilton cu masina lui ar scoate rezultate mult mai bune, poate ar sta si mai aproape de Alonso si ar costa o fractie mica din costa Vodkanen!
    5 29
  • ce pot sa ti mai zic eu?ai o problema cu el ,e evident si orice as spune eu nu conteaza.Ce mi se pare mie curios e ca atunci cand vine dupa 2 ani de pauza merge perfect puncteaza bine ,si acum dintr o data trebuie sa se pensioneze.parerea ta e parerea ta si nu o pot schimba ,dar daca mai ramane la ferrari si isi va face masina pe stilul lui ,mi ar placea teribil sa vb atunci
    19 3
  • logicalbass
    @Dracu: Ar fii simpatic daca nu ai mai bate campii, ne irosesti timpul tuturor.
    25 3
  • buna evolutia lui ham, rosberg va fi campion deoarece asa vrea mercedes...... se vede ca ham este mai bun. In f1 este politica si multi bani dupa cum spunea senna in anii cand i s furat titlul si multe altele...
    37 8
  • @fgfg Nu doar masina trebuie sa fie adaptata pilotului ci si pilotul masinii! Un pilot cu adevarat talentat se adapteaza masinii si nu asteapta ca un inginer sa ii adapteze masnia pentru ca el ii limitat! Masina RBR este facuta pentru Vetel dar Ricciardo se descurca mai bine, la fel si la Williams ...... la felk si la imperiul care nu mai contarataca! El ii unicul care nu se descurca si nici nu exista pe grila!

    Cat despre "nu-mi place" mai degraba ma lasa rece, il ataca pentru ca prea il saruta multi in posterior desi nu face absolut nimic sa iasa in evidenta! Diferenta dintre el si Alonso ii uriasa si sincer sper ca locul lui sa fie luat de un tanar talentat dispus sa se adapteze masinii! Si mai pe scurt sunt Troll pentru ca pur si simplu prea multi il idolatrizeaza pentru nimic!
    7 27
  • @logicalbass, asa siiiiiii? ce ai vrut sa demonstrezi cu asta ca sti sa citesti si sa si scrii in acelasi timp? Sau aici poti sa postezi doar daca il ridici in slavi si sfintesti pe martoaga rapciugoasa vodkanen! Nu te obliga nimeni sa citesti, fiind o relativa democratie imi permit sa postez ce si cand vreau despre oricine! doar rapanosu de vodkanen poate sa ma dea in judecata si sa imi ceara sa ma opresc si nu un..... Asa ca.... hai sictir!
    3 27
  • diferenta s-a facut pe pista . daca plecau invers la start Ros prindea maxim locul 3....
    ...io nu cred ca ham e sabotat...daca as crede prostia asta nu m.as mai uita la F1....m-as uita la ...oina..e un sport f fain....unu se face ca scapa o mingiuga si altul ii trage cu paru....
    12 8
  • logicalbass
    @Dracu: asa e, eu sunt naiv sa cred ca poti sa pricepi ceva. Eu sunt naiv sa cred ca oamenii fie ei piloti de F1 sau nu trebuie respectati, eu sunt naiv sa cred ca noi toti fani F1 trebuie sa respectam realizarile oricarui pilot de F1 fie el fost campion mondial ori nu. Eu sunt naiv sa cred ca e o impertinenta sa folosesti apelativele pe care le folosesti la adresa unui campion de F1. Sa traiesti tinere, si sa bati campii cu spor ca la astfel de atitudine altceva nu vad posibil.
    11 5
  • aproape ca e penibil sa vb despre kimi si alonso ,in conditiile in care hamilton e evident defavorizat de echipa asa cum spunea cineva foarte bine mai sus.Dracu@@,daca m ai fi intrebat pe mine anul trecut daca as fi de acord sau mi as dori sa se duca la ferrari as fi spus fara sa ezit NU,NU.ferrari a renuntat la el dupa ce a iesit campion mondial in dauna lui massa si in favoarea banilor cu care venea alonso,nu ca doar banii ar fi cei care l au adus pe alonso acolo ci si evident valoarea lui.AZI le a dat o iar kimi prin comunicatia radio ,dati mi mai multa putere:):).Uita te la ce se intampla acum la mercedes si ai sa ti dai seama ca nu neaparat cel mai bun si talentat pilot castiga.Fie vorba intre noi hamilon e evident cu mult mai bun ca rosberg,dar vezi tu ce i face echipa?il ciupeste la boxe atat cat sa nu castige dar cat si sa aibe o scuza.IN locul lui rosberg nu as putea sa ma bucur de un titlu castigat in halul asta
    21 10
  • eu zic ca e prematur sa ne lansam in speculatii tehnice imediat dupa cursa mai ales ca multi dintre noi s-au racorit deja cu cite o berica...
    7 2
  • Despre batuti in cap ...numai de bine
    4 1
  • Dupa doua titluri castigate cu mare noroc, acum soarta ii arata lui Vettel si cealalta parte - marele ghinion(sau poate incompetenta echipei de a-i oferi un monopost rapid, insa incidentul cu Guttierez arata ca Vettel e urmarit si de ghinion).
    Acum e randul lui Rosberg sa aiba parte de mult noroc. Chestia e ca in ziua in care norocul o sa-l paraseasca, Rosberg si-o va fura de la coechipier(Hamilton, daca va mai ramane) mai rau decat si-o fura Vettel. Vettel mai are in el calitati de mare pilot, care poate rabufni din orgoliu, care mai poate gasi o trasa rapida, in timp ce Rosberg are nevoie sa i se ofere totul pe tava(setarile coechipierului, datele etc.)
    Ambitia celor de la Mercedes cu Rosberg e una de moment. Poate asta arata si intentiile celor de la Mercedes - sa ramana in joc cat timp au performanta. Cand nu vor mai avea cel mai rapid monopost, Rosberg nu se va evidentia cu nimic. S-a vazut in perioada 2010-2013 cand chiar si Schumacher putea sa-l bata(daca nu facea anumite greseli). Oricum in mare parte Schumacher l-a batut. Sa te bata un pilot de 42 de ani, fie si el Schumacher, eu zic ca e ceva tare trist care trebuie sa-ti dea de gandit. Totusi un pilot slab nu se lasa afectat de asta, caci n-are orgoliu. Si a continuat. Cat despre situatia de la Mercedes, poate fi favorabila lui Hamilton. In Anglia Rosberg n-are nici o sansa la pole sau victorie, daca monopostul lui Hamilton rezista pana la final. Ma astept la o dominatie autoritara a lui Hamilton chiar si asupra propriului coechipier. Campionatul e inca lung, iar cu niste Williamsuri care s-au apropiat, Rosberg poate avea oricand probleme. Iar cu cat cursele se vor scurge, Hamilton va fi tot mai dispus sa riste cu depasiri sau atacuri dincolo de regulament. Ceea ce pe Rosberg nu-l vad facand. Hamilton mai are multe de invatat despre razboiul psihologic. Daca voia sa castige acest razboi, trebuia ca de la inceputul sezonului sa divida garajul in doua parti si sa-l izoleze pe Rosberg.
    27 7
  • @fgfg Si mie mi se pare mai bun Hamilton decat Rosberg....
    18 2
  • Mercedes face ce ar face orice echipa mare mai ales dupa ce s-a intamplat in calificari. Cine trece primul de prima curba daca nu se mai intampla nimic spectaculos castiga cursa. O regula de bun simt la orice echipa care vrea sa castige campionatul si a bagat sute de milioane. Iar chestia de la boxe este clar facuta ca sa nu se produca acrosari intre Ham si Rosberg. Simplu calcul matematic facut la rece.
    3 7
  • bai frate, daca masina este pe stilul lui Alonso (ca pilot nr. 1 autoproclamat si proclamat de sponsor) normal ca se va descurca pe masina sta mai bine decat coechipierul oricare ar fi acesta. Problema nu e ce face Kimi cu masina asta, problema e ce face Alonso cu masina asta - o aduce pe un "onorabil" loc 5 ... halal competenta
    12 18
  • @joi ,,fgfg ,pilotultrebuie sa stie ce sa ceara inginerilor ,dar de la votka numai stie , probabil ca inainte i-se oferea o masina buna si gata ,dai bataie ,aici trbuie sa muncesti si sa sti ce sa ceri ,dar voi fiind prea prosti dati vina pe alonso care munceste si pt betiv
    6 18
  • Dragon
    Williams va mai pune probleme la Monza si Spa pentru ca au o masina cu coeficient scazut de frecare . In Anglia nu au sanse la pole penru ca iti trebuie o apasare aerodinamica buna si ei nu o au !
    7 4
  • Auromarket. Daca tot postati doar ce articole vreti voi aici, de ce nu va aurodesfiintati? Sau aveti conturi pe aici si va roadeti unghiile ca tineti cu un pilot slab. Sunt sigur ca acest articol nu va fi sters si nu va spun decat sa va fie rusine ...ca existati.
    4 11
  • O cursa previzibila, desi asteptam mai mult de la cei de la Wiliams insa Oldpapa Frank nu se dezminte si da peste cap strategia acestora ( ca pe vremea lui Villeneuve cand se lupta cu Schumii. Ce vremuri.... ).
    Probabil ca daca aveam un Safety Car Alonso venea mai aproape de Massa si poate mai avea o sansa sa lupte ptr. un podium mai ales ca daca ati urmarit timpii scosi in partea a doua a cursei era asemanator cu cel al lui Massa si Bota, dar poate mai bine ca nu a fost ( spre disperarea lui Vettel :)....) .
    In rest vorba lui Kimi " give me more power pls. .."
    Poate ar fi mai bine sa adoptam "strategia" celor de la McLaren care merg deobicei cu o intrare la boxe mai putin fata de restul si asa, copacel, copacel sunt si ei acolo aproape de puncte :) . No offence Mircea-Mc-Laren.
    17 0
  • @dracu, ai putea sa fi mai original in alegerea numelui.... macar eu am recunoscut ca sunt troll, mantaluta!? cu ce te ocupi!
    2 3
  • stie sa ceara, la Lotus a stiut. Dar daca se bate cap in cap ce cere Kimi cu ce cere Alonso, Kimi ramane pe tusa cu cerutu. Sa-l vad pe Alonso intr-o echipa in care e nr. 2 ce face, cum se descurca. Cand nu i s-a dat nas a luat-o in nas de la Hamilton, de la Trulli si o va lua si de la Kimi daca vor dezvolta masina pe stilul lui Kimi. Si ar trebui sa faca asta cei de la Ferrari ca uite ca cu Alonso nr. 1 e doar locul 5
    10 15
  • Clar Rosberg a castigat datorita strategiei (inclusiv timpilor mai buni la boxe, care probabil sunt doar din intamplare desi pare suspect deoarece cam in fiecare cursa se repata) insa pana la urma Hamilton, desi a fost clar mai rapid, a pierdut cursa din cauza greselilor din calificari... ma intreb de ce nu cere echipei sa nu-i mai dea lui Rosberg datele sale (asa cum a facut si Alonso cu el in 2007, asa cum a facut si Rossi cu Lorenzo in trecut etc), ma intreb de ce acceapta aceeasi strategie cu Nico cand e clar ca va piede fiind in spatele acestuia si intrand ultimul la boxe etc.
    6 3
  • Rosberg se vede ca e sub valoarea lui Hamilton (iar Mercedes l-a adus acolo nu pt a-l defavoriza ci pt a ii ajuta sa creasca, platindu-l foarte bine si probabil oferindu-i cel putin teoretic statutul de pilot nr 1). Sezonul actual este atipic insa, deoarece echipa e atat de in fata fata de restul incat ii lasa sa concureze liber! Rosberg putin mai lent pare mai norocos (sau poate favorizat) insa este suficient de bun incat sa nu poata fi depasit pe circuit daca este in fata si mai benefciciaza si de avantajul strategiei...(se pare ca Mercedes nu e Ferrari si pilotul aflat in fata pe circuit are prioritate)... de aceea Hamilton va trebui sa nu mai greseasca calificarile daca vrea sa aiba sanse...
    10 3
  • A fost evident mercedes are 80cp peste renault, 40 peste ferrari lucru care se vede in clasament.
    Frumos circuit, asa se vede din fotoliu.
    Diferente mari intre piloti, se "auzeau" pe coborari. Se pare ca unii au prea multi copii acasa. Ati anteles ???
    8 2
  • fabrica de suc
    Raikonen e varza! Adus cu surle si trambite sa-l impinga pe Alonso in locul lui Massa, pai ce sa impinga ala in afara de sticlele de vodca! Asta cu Ferrari. La Mercedes lucrurile sunt clare, Hamiltoanele a gresit in calificari si asta l-a costat. Deh, omu face oricum multe greseli, facea si la Mclada cand avea masina ca lumea deci nimic nou sub soare. Rosberg este fara greseala si stie sa-si foloseasca si creierul nu doar fundul. Vetel e....si mai are si masina lui Webber, ca sa vada cum e. Ideea e ca pe langa ghinion mai si greseste iar recordurile lui raman acolo unde le-a pus Newey. Pana una alta Sebastian, Daniel is faster tahn you! Again!!
    5 3
  • FERRARI
    Iarasi am batut imperiul Mclaren...a cita oara...deja sunt plictisit
    5 0
  • rosberg nu merita sa castige in austria dar au fost si diferente fata du luwis hamilton .Pe Hamilton l-au tinut aproape 4 secunde cand a intrat la boxe (pare ca a tras intentionat de timp) .Se zvoneste ca mercedes ar tine cu rosberg (sa preram ca nu e asa) iar derapajul pe care l-a facut in calificari chiar fara nici un motiv a parut ca a fost un sabotaj (sper ca ma insel)
    5 1
  • Daca totul va merge bine pentru hamiltone de acum incolo el va fi viitorul campion al acestui sezon
    4 1
  • F1 din 1990
    Daca ati vazut la al 2-lea schimb de pneuri pe dreapta fata la Hamilton au iesit flacari, ori nu cred ca putea sa forteze mai mult in conditiile astea. O cursa spectaculoasa, bravo Wiliams. Ham ramane un pilot de totul sau nimic, forteaza la max, face spectacol, dar uneori nu-ti iese cum ti-ai dori. Oare daca Rosberg ar fi de alta nationalitate cum ar arata clasamentul la zi? Cand va fi Ham peste Ros in clasament probabil ca o sa-l tina pe loc sa bea o cafea cu inginerii, 2,5
    10 2
  • Cu toate ca am avut asteptari msi mari referitoare la spectacol, nu a fost chiar atat de plictisitor:
    1. Mercedes - au motoare, au masina au strategie deci sunt greu de batut. Totusi a fost interesant sa vedem o alta echipa prin preajma lor si se pare ca monopostul are slabiciunile lui. Rosberg a facut o cursa buna cu toata ca in ultima tura a gresit fiind sub presiune. Totusi dupa acest weekend, s-a distantat si mai mult. Hamilton da impresia ca poate doar cat il lasa inginerul de cursa dar nu cred ca este dezavantajat.

    2. Williams - arata ca au pachet aerodinamic bun. La piloti Bottas promite iar Massa din pacate confirma ca daca nu este primul este greu sa tina ritmul. De asemenea, trebuie facut ceva la nivel de strategie pentru ca asa au pierdut primele 2 locuri.

    3. Ferrari - au imbunatatit dar mai au de lucru, a fost fain sa il vad pe Alonso conducand cursa chiar si pentru cateva tururi. Totusi inca sunt departe. Raikkonen face si el ce poate dar asta nu este suficient.

    4. RedBull - parca au inceput sa aiba deodata prea multe probleme tehnice. Cred ca dupa plecarea lui Webber acesta i-a lasat lui Vettel masina lui. Ricciardo a fost in fata coechipierului dar totusi a avut o cursa destul de modesta.

    5. McLaren - Magnussen s-a descurcat destul de bine (chiar daca a fost in spatele Force India) iar Button a fost sters.

    Sa vedem cum va fi cursa viitoare. Inghetarea motoarelor a transformat f1 in loterie. Si ca la orice loterie sa stii timp de un an castigatorul, nu mai este funny :). O seara buna
    15 1
  • dracu@@,acum ma faci si prost,bv tie,pacat ca nu mi o poti spune in fata
    2 1
  • marius
    unde pot vedea cursa integrala . va multumesc
    0 0
  • GrosJan
    yee, am luat locul 3, F1 2011 A1 ring, rfactor :)))))
    2 0
  • @fgfg, n-am fost eu, nu de data asta! sau altfel spus sunt un troll cu troll atasat!
    0 1
  • bernie
    @fgfg @joi..Renuntati sa mai duceti munca de lamurire cu retardati ca dracu ferr si alti alfonsisti tampiti.Va dau un sfat...Nu le mai cititi posturile, dar daca totusi o faceti trageti apa la closet dupa ei...
    5 4
  • Bah bernie, daca ti-as raspunde la fel ar insemna sa ma bag in cocina cu porcul si cum nu-mi place cum pute te las sa iti faci veacu pe acolo cu iubitul tau vodkanen, lestul de 70 de kg...... cand o sa invete sa piloteze mai vorbim, pana atunci doar face umbra formulei 1 degeaba! Uite, gasiti un loc numai bun pentru voi doi, un loc unde va puteti iubi sub supraveghere medicala stricta: http://www.camine-batrani.ro/lista-centre-ingrijire-batrani/cuvinte_cauta/alzheimer.html
    1 5
  • Va agitati degeaba pe aici, distanta intre primul constructor fata de urmatorul este dubla si nici macar nu am ajuns la jumatatea competitiei anul asta !
    1 0
  • oare exista un maestru papusar care decide cand si cui i se strica masina? un manuitor de dispozitive em?
    1 0
  • DA gogule.
    DA
    Nu stiu de cand te uiti la f1 , dar au fost multe "abandonuri" cu cantec.
    Ai mai auzit de un abandon din cauza alternatorului? samd
    1 0
  • da, pare ca unii pot fi sabotati chiar de organizatori, dar echipele care baga sute de milioane nu cred ca ar accepta asa ceva.
    deocamdata se adevereste ca cine baga cei mai multi bani castiga. din cand in cand mai ciupesc cate un titlu si cei de pe locul 2 sau 3 ca investitie
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru