Mercedes şi-a respectat statutul de favorită şi şi-a adjudecat victoria, însă autorul succesului nu a fost Lewis Hamilton, cel care a plecat din pole position, ci coechipierul său Nico Rosberg.
Germanul a fost doar al treilea pe grila de start, însă i-a depăşit cu uşurinţa pe Hamilton şi Daniel Ricciardo şi a preluat conducerea cursei, pe care nu a mai cedat-o până la final. Rosberg şi-a construit un avantaj liniştitor atât în prima parte a cursei, cât şi după intrarea Safety Car-ului pe circuit în urma unei pene suferite de Valtteri Bottas, şi a trecut astfel primul linia de sosire cu un avans de peste 20 de secunde.
"Senzaţional! Senzaţional! Ce monopost mi-aţi dat!", au fost cuvintele sale după ce a trecut linia de sosire.
Speranţele lui Lewis Hamilton de a începe sezonul cu o victorie au fost năruite încă de la start, însă pilotul echipei Mercedes nici măcar nu a reuşit să rămână în luptă. Britanicul a fost invitat la boxe de inginerul său de curse din cauza unei defecţiuni la unitatea de propulsie, element confirmat ulterior şi de fostul campion mondial. "Cred că pilotam cu cinci cilindri (n.r - noul motor turbo de 1.6 litri este în şase cilindri). Aşa sunt cursele", preciza el la scurt timp după abandon.
Spectacolul de final, asigurat de Ricciardo şi Magnussen
Retragerea lui Hamilton i-a deschis oportunitatea lui Ricciardo să obţină o performanţă majoră în faţa propriilor suporteri la debutul său pentru Red Bull Racing. Australianul l-a depăşit de asemenea pe Hamilton la start, iar ulterior a reuşit să-şi păstreze poziţia a doua inclusiv după intrarea Safety Car-ului, chiar dacă nu a ţinut pasul cu Rosberg.Spre finalul cursei, pilotul echipei Red Bull a slăbit ritmul şi a fost ajuns din urmă de Kevin Magnussen, care nu a avut însă oportunitatea să iniţieze un atac decisiv. Chiar şi în acest context, ambii piloţi se află la cea mai bună performanţă a carierei: Ricciardo a terminat pe locul doi la debutul pentru Red Bull, iar Magnussen a debutat în Formula 1 cu un podium.
▶ Update - Ricciardo, exclus din clasament pentru încălcarea regulamentului combustibilului
Bottas, revelaţia cursei
Valtteri Bottas şi-a demonstrat din plin calităţile la volanul unui monopost Williams competitiv. Finlandezul a fost doar al 10-lea în calificări din cauza prestaţiei modeste a monopostului pe ploaie, a plecat de pe 15 după înlocuirea cutiei de viteze şi a progresat până pe locul al şaselea pasna în turul 14.
El a generat intrarea Safety Car-ului pe circuit după o pană suferită la pneul dreapta-spate, însă după revenirea pe traseu pe locul 16 a asigurat spectacolul în ultimele două treimi ale cursei şi a trecut succesiv de piloţii din faţa sa şi a terminat pe un impresionat loc şase.
Ultima sa victimă a fost Nico Hulkenberg (Force India), iar pe Kimi Raikkonen (locul 8) l-a depăşit după ce conaţionalul său a ieşit uşor în decor.
Coechipierul său Felipe Massa avea obiective mari înaintea cursei de debut, însă rezultatul modest din calificări avea să joace un rol important în evoluţia sa. Pilotul echipei Williams a ajuns doar până în primul viraj al primului tur, într-un moment în care a fost lovit puternic din spate de Kamui Kobayashi. Cei doi au fost nevoiţi să abandoneze, iar pilotul echipei Caterham şi-a admis eroarea într-un mesaj publicat câteva minute mai târziu pe reţeaua de socializare Twitter. "Îmi pare rău că am încurcat borcanele. Îmi pare rău pentru Felipe şi pentru toţi membrii echipei Caterham", a precizat el.
Vettel, abandon din motive tehnice
Sebastian Vettel a avut parte de o cursă de coşmar, iar tentativa să de a recupera teren după plasarea doar pe locul 12 al grilei de start a eşuat. Pilotul echipei Red Bull Racing s-a plâns de probleme la unitatea de propulsie Renault încă din turul de formare şi a abandonat în turul şapte după ce pierduse câteva poziţii în pluton.Cel mai probabil, cauza abandonului a fost o defecţiune la motor, însă germanul este impulsionat de locul doi obţinut de coechipierul său Ricciardo. "Cel mai important lucru este că monopostul este rapid. Evident, mai este mult de muncă în termeni de fiabilitate. Este dezamăgitor când ţi se întâmplă ţie, dar ce pot face acum?", se întreba germanul retoric la câteva minute după ce ieşise din cockpit.
În schimb, sora mai mică Toro Rosso a terminat cursă în puncte cu ambii piloţi, Jean-Eric Vergne obţinând locul nouă în fata debutantului Daniil Kvyat, care punctează astfel la debutul sau în Marele Circ.
Şapte abandonuri în cursă
Sergio Perez (Force India) a terminat pe 11 în faţa celor de la Sauber reprezentaţi de Adrian Sutil şi Esteban Gutierrez, în timp ce Max Chilton şi Jules Bianchi au terminat de asemenea cursa pentru Marussia, însă ultimul nu a fost considerat clasat, fiind la şase tururi în spatele lui Rosberg.
Pe lângă cele patru abandonuri menţionate mai sus, alţi trei piloţi nu au ajuns la finalul cursei.
Unul dintre ei a fost Marcus Ericsson de la Caterham, în timp ce weekendul de coşmar al celor de la Lotus s-a încheiat cu un dublu-abandon din motive tehnice pentru Pastor Maldonado şi Romain Grosjean.Cel mai bun timp în cursa a fost stabilit de Rosberg, care a fost cronometrat cu 1:32.478 în turul 19.
Sezonul 2014 al Formulei 1 continua în weekendul 28-30 martie cu Marele Premiu al Malaysiei de pe circuitul de la Sepang.
Australia - rezultate cursă:
1. Nico Rosberg Mercedes 1h32m58.710s 2. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes +26.777s 3. Jenson Button McLaren-Mercedes +30.027s 4. Fernando Alonso Ferrari +35.284s 5. Valtteri Bottas Williams-Mercedes +47.639s 6. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes +50.718s 7. Kimi Raikkonen Ferrari +57.675s 8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault +1m00.441s 9. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault +1m03.585s 10. Sergio Perez Force India-Mercedes +1m25.916s 11. Adrian Sutil Sauber-Ferrari +1 lap 12. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari +1 lap 13. Max Chilton Marussia-Ferrari +2 laps 14. Jules Bianchi Marussia-Ferrari +8 laps* * Not classified Retirements: Daniel Ricciardo Red Bull-Renault DSQ Romain Grosjean Lotus-Renault 43 laps Pastor Maldonado Lotus-Renault 29 laps Marcus Ericsson Caterham-Renault 27 laps Sebastian Vettel Red Bull-Renault 3 laps Lewis Hamilton Mercedes 2 laps Kamui Kobayashi Caterham-Renault 0 laps Felipe Massa Williams-Mercedes 0 laps Drivers' championship: 1. Nico Rosberg 25 2. Kevin Magnussen 18 3. Jenson Button 15 4. Fernando Alonso 12 5. Valtteri Bottas 10 6. Nico Hulkenberg 8 7. Kimi Raikkonen 6 8. Jean-Eric Vergne 4 9. Daniil Kvyat 2 10. Sergio Perez 1 Constructors' championship: 1. McLaren/Mercedes 33 2. Mercedes 25 3. Ferrari 18 4. Williams/Mercedes 10 5. Force India/Mercedes 9 6. Toro Rosso/Renault 6
Parca a inceput sa-mi placa sunetul motoarelor ca sa nu mai zic plecarea cu scartait de cauciucuri de la boxe.
In alta ordine de idei, plictisitoare cursa, pentru cativa litri in plus la combustibil, masinile nici nu ruleaza la capacitate maxima. Depasiri putine, Botas ce a reusit cateva. In ritmul asta urmeaza un an lung si plictisitor...fuck FIA§
2. RBR
3. Williams
4. McLaren
5. Ferrari
Cel putin asta am inteles eu din cursa de azi.
Foarte putine depasiri, strategiile aproape irelevante atata timp cat marea majoritate a pilotilor au mers la relanti, fara sa incerce ceva. Personal cred ca Ferrari merg pe idea ca "razboiul este lung", adica strategia prin care au pierdut titlurile din 2010. Este foarte ciudat, ca desi au fost multe schimbari, baietii de la Ferrari nu sunt in stare sa intelega ca Formula 1 s-a schimbat, si ca trebuie idei bune la momentul potrivit. Personal nu cred ca vor avea vreo sansa in acest campionat, datorita ideilor foarte conservatoare pe care le folosesc. Nu isi doresc sa castige nici un titlul, la fel cum nu isi doresc nici sa incerce idei noi, iar fara aceste lucruri, sansele lor la castigarea unui nou titlu, sunt nule.
Clar Mercedes este echipa de batut la momentul acesta. Red Bull o surpriza frumoasa (atat prin abandonului ingamfatului care inca mai este campion mondial :) cat si prin cursa foarte buna facuta de Ricciardo in fata propriilor suporteri).
McLaren pare a-si fi revenit dupa "gaura neagra" numita Martin Withmarsh. Se vede intoarcerea lui Ron Dennis si coordonarea lui Boullier.
Ferrari...hmmm....o prezenta destul de stearsa in Australia. Se pare ca echipa de la Maranello inca nu a rezolvat problemele din ultimele sezoane. Un ritm de cursa foarte trist pentru o astfel de echipa.
Williams....nu pot sa imi pun decat doua intrebari: ce s-ar fi intamplat daca Massa ramanea in cursa si cum ar fi aratat podiumul fara eroarea lui Bottas? Un rimt excelent si o masina care arata foarte promitator.
In rest? Toro Rosso un ritm decent, Force India traieste prin Hulkenberg (Perez arata forma de anul trecut deci McLaren nu are de ce sa-l regrete pe mexican, care se pare ca este un pilot mediocru) iar Sauber, Caterham si Marussia inexistente.
Am uitat ceva? Aaaa...da...Lotus :))) Jalnici!
Abia astept cursa viitoare!
In rest, fiecare cu ale lui. Nu ma intereseaza cine isi construieste imperii. Ma astept ca acum sa apara multi fani Mercedes si Nico Rosberg, fanii aia care in 2009 l-au sustinut pe Button, in 2010-2013 pe Vettel si tot asa... :))
in rest bv MB si Rosberg
si felicitari "tinerilor" pentru podium
Domenicali ar trebui sa-i lase loc la cineva mai capabil ...
dupa parerea mea :
1 mercedes
2 RBR
3 MCLAREN
4 WILLIAMS
5 FERRARI
bafta ferrari
Poate teste au fost pt cei de la Lotus...si sa fi seriosi, spune-mi ce a inteles Vettel astazi dupa doua ture din comportamentul monopostului sau in regim de cursa.
Iar Ferrari....atat poate masina lor. Crezi ca Alonso a vrut sa stea dupa un Force India aproape toata cursa doar ca sa faca o plimbare pe circuitul australian? In plus Kimi a facut o multime de erori, parand ca nu este concentrat deloc la cursa si cu gandul mai mult la vacanta.
Sa nu aud nimic... SAH MAT!!!!! Gata!!!!
Pe unde saracie umbla Grosjean acuma? Cred ca pe unde o fi Rory Byrne cu James Allison :)))) Sau mai repede se ascunde impreuna cu adevaratul Grosjean :))))) Chiar anul acesta Grosjeane, doar cu Lotus aveti sanse, in rest va da laptic sa beti chiar si Force India. Pacat ca l-ati facut la boze pe Hulkenberg ca va saluta din mers si Force India :))))))))))))))))))))))))))
Daca Magnussen nu trebuia sa economiseasca combustibil, Kevin era pe 2, peste Ricciardo, ca sa nu mai zic ca Button plecat de pe 10 ajunce la 3 secunde de podium. Kevin e tanar inca nu are suficienta experienta ca pilotii maturi sa isi dozeze tur de tur exact cat combustibil ii trebuie, iar daca Button pornea el de pe 4 in locul lui Kevin, CU SIGURANTA AVEA COMBUSTIBIL PENTRU ULTIMELE 5 TURURI SA TREACA DE RICCIARDO.
Ce face Rossa??? Unde este tunelul de vant??? Unde este corelatia intre tunel si simulator??? Nu aud??? Nu aud??? Care sunt scuzele?????????
Care sunt scuzele???????
Totusi care sunt scuzele???
Suntem a doua echipa dupa Mercedes, exact cum va spuneam in februarie. Repet daca era Button in locul lui Magnussen cu siguranta avea suficient combusitibil cat sa treaca lejer de Ricciardo. Pacat...
Acuma astept reactiile din Gazzetta dello Sport de genul: "Male la Ferrari" "Cosi non va" "Raikkonen e bolito" :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Am inteles de pe site-urile italiene ca Rossa deja se gandeste intens la masina din 2015. Spun ei ca vor avea cu siguranta o masina foarte competitiva in 2015, ca nu mai sunt scuze si ca trebuie sa fie anul lor...AAAAA... de fapt stai... s-ar putea sa fie o fitzuica cu declaratia la indigo din ultimii ani pe care ne-o tot flutura in fata Ferrari inaitnea fiecarui inceput de sezon... Acuma intrebarea mea este... E fitzuica de anul trecut scoasa din sertar din greseala... sau senor Domenicalli deja o redacteaza pentru anul viitor :))))))
Si sa nu uit ceea ce este cel mai important....that.... we are building an empire...
.....cel mai mult apreciez ferrari, pt ca imi indeplineste si in acest sezon dorinta de a nu castiga, sub aripa protectoare a maretului alonso.
.....sa vina urmatoarea cursa....
Nu esti vizat de articolul meu. Pe tine te respect, pt ca esti singur ferrarist care a avut o atitudine cat de cat decenta fatza de mine.
Cu mare bulan ati reusit sa terminati pe 5. Ori ati calcat in rahat, ori l-ati prins pe Dumnezeu de picior :)))))))))))))
Daca nu abandona Vettel si Hamilton erati P7 :)))))))))))))))))))))
Hihihihihi :))))))))))
Hahahaha :)))))))
AJAJAJAJA :)))))))
"Something on the car was not running at full power. We will investigate."
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@ferr1 Ce treaba a facut Alonso? A plecat de pe 5, a terminat pe 5. Adevarat Kimi a mers prost astazi, dar sa spui ca a fost depasit de toti cand a plecat de pe 12 si a terminat pe 8, e cam o imbecilitate, nu crezi?
O sa vezi ca-i o gogoasa asta cu Williams. Am vazut si vineri si sambata Button a facut timpi mai buni decat ei si pe medium si pe soft. Plus ca ambii piloti is varza. Unul expirat unul mediocru.
Simplu pus a fost o prima cursa din care multe concluzi nu putem trage, dar daca va fii la fel si in urmatoare un singur lucru e cert ca nu va fii un sezon foarte interesant.
Fii te rog atent la Lotus, daca isi rezolva problemele ce le au vor avea o masina mai rapida decat Ferrari.
Sunteti si sub echipele de client Mercedes si sub Red Bull, da zic ca daca acumulati puncte pana isi rezolva Lotus problemele aveti sanse mari sa prindeti locul 6.
Keep your fingers crossed :)
Ati depasi pana la urma una bucata Torro Rosso.
Keep you fingers crossed... you may be the 6th fastest car, don't lose your faith... keep believing...
Testele, desi tendinta este de a nu fi luate in serios, au lasat sa se vada adevarul totusi. Bottas l-a depasit pe Kimi, il presa pe Alonso imediat dupa asta, s-a tarat cu pneul spart, sia revenit pana la final inapoi aproape de Alonso. Ferrari se lupta in pluton cu Caterham, nice :)))
Cele mai mari probleme le are Raikkonen care e clar (camera onboard) ca are probleme de adaptare, se chinuie cum se chinuia Schumacher in 2010. Asta inseamna si ca pe vechile masini (deci fara chin) ar fi fost peste Alonso. Astazi a stat aproape, pana la pitul impus de safety car, cand a trebuit sa-l astepte pe Alonso mai intai si a pierdut doua pozitii (Alonso cand a stat dupa Hamilton a facut un scandal monstru de defavorizare).
In acest an sa pierzi pozitii conteaza mult. Ati vazut ca nu au existat tentative de dapasire prea multe? Cand mergi la economie de consum eviti depasirea. Trei ture in care incerci sa depasesti te lasa fara combustibil pe final. Apoi Kimi a gresit mereu in virajul ala, a pierdut mereu timp acolo. A cerut sa-i fie schimbat softul, deci constientiza ca are probleme.
Hamilton, deh, uite ca nici Mercedes nu-i perfecta, dar ce-ti mai trebe titluri cand te insori cu Nicole :)
Mai era si Vettel la start, dar cred ca la fel ca in cazul lui Raikkonen trebuie sa invete sa se inteleaga cu masina, sa decopere ce trebuie schimbat.
Tu esti ala care se agita. Primesti bani pentru asta? Au depasit un Toro Rosso? Sa fie sanatosi. N-ai vazut cata indolenta in echipa Ferrari? Mai sunt 2-3 persoane care se zbat pe acolo, in rest indolenta care persista de cativa ani.
Nu te agita prea mult. Pana in noiembrie mai e o gramada de timp. Se pot intampla multe.
Why did you go?? :(
la 15.03.2014, 12:42
Singura bucurie este ca maine dupa cursa, "tinarul" si "expertul" McLaren Bla Bla Mircea, nu se va stresa sa posteze pentru ca favoritii lui nu vor termina cursa. Sau poate va inventa scuze, ceva diferit de ce a folosit pana acuma. Oricum, Dennis ieri a zis ca s-ar putea sa apara schimbari lol, si asta numai dupa o sesiune de calificari lol.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Grosjeane atata iti zic doar: LOL
Ferrari se zicea ca are top speed-ul cel mai mare , poate asa o fii dar au probleme mari cu iesirea din viraje , o masina foarte instabila cu care s-a luptat si Raiko si Alonso , in a doua jumatate a sectorului 2 si prima jumatate a sectorului 3 functiona foarte bine. Ceva nu a functionat bine azi pentru ei .
In rest masini foarte inchegate ...Mercedes , Williams , McLaren , pilotii tineri se pare ca s-au acomodat mai repede cu motoarele ...Magnussen , Kyat ...o sa vedem ce va fii urmatoarea cursa , eu zic ca Ferrari o sa ia podium in urmatoarea cursa.
Vor sa plece. Sunt presiuni mari si din partea sponsorilor sa plece, si sa isi faca o serie paralela doar pentru ei, pentru ca atunci se vor vedea mult mai bine si sponsorii, ca asa daca Alonso sta la cutie pe 5 si Kimi se lupta cu Kviat nu prea au expunere. Plus ca ar exploda palmaresul, ar avea de departe cele mai multe pole-uri, victorii si campionate. Vor anunta in urmatoarele zile decizia.
Ricciardo ar putea fi exclus datorita unor probleme legate de combustibil. Ferrari va intra in top 4 :((( Nu :((
Acuma sa vedem ce va fi... poate Mclaren urca pe 2 si pe 3
straight disqualification or time deduction?
Charlie said there will be no excuses accepted if something like this happnes, DQ.
Daniel, va trebui sa rescrii articolul :) Ricciardo nu are cum sa scape. Raportul e deja redactat, la masa presei a fost deja fotografiat
Dar azi, vad doar monosposturi reusite, repet datorita regulamentelor si mai putin, piloti care sa-si poata dovedi talentul. Traiasca motoarele si monoposturile, poate cine stie intr-o buna o sa ne si zambeasca:)))
We're hearing Ricciardo has been disqualified for using more than 100kg/hr of fuel in race. Will post FIA confirmation ASAP
We are leading the Constructors... we are building an empire...
despre cursa...toate cutiile de anul trecut,acum motorizate de Mercedes,emit pretentii....vedem,sper sa fie totusi o lupta stransa!
Consider totusi ca azi nimeni nu a dat totul. Obiectivul principal al tuturor cred ca a fost sa termine cursa, sa adune date si sa vada unde se situeaza. Nu credeam ca o sa aud intr-o cursa auto ca se vorbeste de consum - dar s-a ajuns si aici iar pana in 2020 preconizez ca pit-stopurile vor consta in alimentare la priza.
Incet-incet sper sa avem curse mai incitante odata ce inginerii si pilotii vor intelege masinile, altfel nu vad bine F1 in urmatorii ani. Felicitari celor de pe podium si hai cu cursele adevarate!
Cursa am simti-o destul de fada. Multi au mers cu sabia deasupra capului, la minima rezistenta, in permanenta protejand diversele componente ale sistemul de propulsie si urmarind infrigurati consumul de combustibil. Mi-a placut startul lui Rosberg si al lui Raikkonen. Bottas si cu Rosberg au fost singurii care au mers altfel decat restul.
Sunetul motoarelor este jalnic. Inteleg ratiunile care au stat la baza acestei miscari de introducere a motoarelor turbo si a sistemelor hibride in F1 in contextul in care marea majoritate a producatorilor din Europa au recurs la scaderea cilindreei motoarelor si la dotarea lor cu sisteme turbo, dar pentru moment este destul de greu de inghitit galusca asta.
Sper ca in curand sa fie depasite problemele de fiabilitate si sa vedem si noi ceva lupte pe circuite.
De departe, spectacolul a fost oferit de Bottas si atat.
Cat despre Kobayashi...nu inteleg ce cauta kamikaze asta in F1. Pana nu omoara pe cineva nu se lasa.
avem penalizare de 5 locuri pe grilq pentr lovitura din spate?
@Carcotasii de mai sus - McLaren s-a descurcat exemplar. Indiferent de "bataliile" pe care voi aveti impresia ca le purtati aici, McLaren s-au descurcat excelent. Trebuie avut in vedere ca nu au toate informatiile despre motor - la anu' se despart de MB - iar asta ii trage in jos un pic. Din plutonul de echipe motorizate de MB ei au pus pe circuit cele mai rapide masini. Asteptam acum urmatoarea cursa :)
Gafele lu' DolceSport:
- "Măclarăn" ... mortii ei de engleza
- pilotul "Hiulchenberg"
- vorbitul peste comunicarile radio dintre echipe si piloti ... frate nici MIKI nu vorbea atat peste piloti ...
.. si multe altele
Asa cum spunau si ei pe transmisie "este prima cursa si toti trebuie sa ne acomodam". Parerea mea este sa le faceti o "scrisoare" cu cateva observatii :)
Sa nu uit - sunetul, sunetul frateeeee .. se aud motoarele mai tare ca baietii astia. Unul dintre microfoane a fost folosit probabil si de Topescu, inainte sa-l mazileasca comunistii.
@Directorul DolceSport : Cumpara frate si ceva echipament de studio .. si angajeaza un inginer de sunet.
Comentatorii Dolce mi-au placut, parca sunt mai relaxati decat cei de la Digi care incurcau pilotii, tipau si vedeau tot felul de scenarii SF.
In schimb imi lipseste emisiunea Grila de Start.
Ricciardo a fost descalificat
Revised 2014 Australian GP points positions:
1. Nico Rosberg, Mercedes.
2. Kevin Magnussen, McLaren.
3. Jenson Button, McLaren.
4. Fernando Alonso, Ferrari.
5. Valtteri Bottas, Williams.
6. Nico Hulkenberg, Force India.
7. Kimi Raikkonen, Ferrari.
8. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso.
9. Daniil Kvyat, Toro Rosso.
10. Sergio Perez, Force India.
Ricciardo a depăşit limita de 100 de kg de carburant pe oră fixată de noul regulament sportiv şi tehnic al FIA. Pilotul şi inginerii Red Bull Racing, convocaţi şi audiaţi de FIA, nu au reuşit să-i convingă pe comisari de buna lor intenţie.
În consecinţă, pe locul 2 a urcat danezu Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes), clasat iniţial pe locul 3, iar pe poziţia a 3-a a trecut britanicul Jenson Button (McLaren-Mercedes). via DigiSport
Lasand off topic-ul la o parte, asta a fost una dintre cele mai monotone curse din ultimii ani. Nu stiu ce se va alege de Formula 1, insa in momentul de fata, MotoGp-ul este peste Formula 1. Deci au facut o alegere inteligenta cei de la DIGI.
Mai dau 2-3 sanse si le spun la revedere la cursele lui Bernie.
Sunet de motor NU, cursa cu spectacol NU. PLICTISEALA MARE DA!
Eu de ce sa pierd 3-4 ore cu un asemenea eveniment?
Ma uit la curse de pe vremea lui Senna si Prost dar asa o cursa fara nici un ritm nu am mai vazut decit anul trecut la Monaco. Acolo insa nu ai unde sa depasesti. Aici insa noroc cu Botas. Altfel ma lua somnul.
Rezultate updatate:
1 Nico Rosberg German Mercedes 25
2 Kevin Magnussen Danish McLaren-Mercedes 18
3 Jenson Button British McLaren-Mercedes 15
4 Fernando Alonso Spanish Ferrari 12
5 Valtteri Bottas Finnish Williams-Mercedes 10
6 Nico Hulkenberg German Force India-Mercedes 8
7 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 6
8 Jean-Eric Vergne French STR-Renault 4
9 Daniil Kvyat Russian STR-Renault 2
10 Sergio Perez Mexican Force India-Mercedes 1
The stewards' report revealed that Red Bull ignored several warnings during the race that Ricciardo's car was exceeding the limits but ignored them as they did not trust the FIA's sensor.
"They informed us [that the limit was being exceeded], and we informed them that we had serious concerns over their sensors," added Horner. "We believed on our reading, otherwise there was a situation where you are reducing significant amounts of power in the engine at a time when we believe we fully comply within the regulations.
Incompententi nu sunt, asa ca nu ramane decat ca au intentionat sa-l sacrifice pe Riciardo. Bravos!
Daca ramane exclus McLaren trece pe primul loc la constructori, nu? :P
Ferrari cam slabut alonso a fost in spatele lui hulkenberg multe tururi si nici cu DRS nu l-a putut depasii,asta e.
Sunetul motaorelor vai vai parca sunt masini teleghidate,cand raikkonen a franat parca s-a auzit o femeie cand tipa asa mi s-a parut mie.Ce sa mai zic a de vettel daca a inceput sezonul cu un abamdon cam naspa.Ce am remarcat eu toate echipele care au avut motor mercedes s-au comportat foarte bine pe cand cei de la renault varza
Nu v-a convenit...uitati-va la prostia asta atunci,ca asta nu se mai poate numai F1,e bataie de joc.
Sper sa isi revina cursele urmatoare...daca nu cu parere de rau,sigur F1 nu va mai avea succesul de odata. :)