Daniel Ricciardo a obținut o victorie importantă în Marele Premiu al statului Monaco, acolo unde a profitat de configurația circuitului, una favorabilă monopostului Red Bull Racing.
Australianul are șanse minime să repete istoria la Montreal, întrucât va fi penalizat pe grila de start. Anunțul a fost făcut de directorul tehnic Adrian Newey, care a dezvăluit că Ricciardo va utiliza un nou sistem MGU-K pentru recuperarea energiei la frânare.
De altfel, sistemul a înregistrat o defecțiune chiar în timpul cursei de la Monaco, iar aceasta nu poate fi remediata pentru cursa din Canada. Întrucât vă fi al treilea sistem MGU-K folosit în acest sezon, Ricciardo va fi penalizat cu 10 poziții pe grila de start.
În plus, există posibilitatea ca Ricciardo să folosească și o nouă unitate de stocare a energiei, dar și un nou sistem de control electronic, ceea ce ar echiva cu câte 5 poziții de penalizare. Într-o astfel de situație, australianul ar urma să plece de pe ultima poziție a grilei de start.
"Cu siguranță vom avea penalizări la Montreal, doar ca până în acest moment nu am aflat câte.
Una dintre întrebări este dacă bateria a suferit defecțiuni la Monaco, așa că, până când aflăm mai multe de la Renault, nu știm exact cu ce ne confruntăm. Sistemul MGU-K va genera însă cu siguranță o penalizare", explică Newey.Problemele pentru Ricciardo vin exact în weekendul în care Renault vă introduce un update de performanță pentru motor, la fel ca și rivalii de la Honda.
Via Motorsport
@Radu Nici in China nu aveau șanse prea mari, dar SC-ul ...
cred k si acolo cauti senzatie unde nu este ...
Lucrezi cumva la intact media?