Rivalii de la Renault, care are cel mai puţin competitiv motor în sezonul 2014, sunt de acord cu această propunere, însă numai cu condiţia ca bugetul alocat de constructori şi echipe să nu crească semnificativ.
"Am văzut deja că unele echipe, cred că majoritatea, au dificultăţi cu costurile noii tehnologii, aşa că trebuie să fim sensibili. Dar ar trebui să existe un sistem care să permită o convergenţă de performanţă, pentru că este un sport şi trebuie să fie o afacere durabilă pentru toată lumea. Aşa că am putea relaxa regulamentul, atât timp cât mergem în direcţia potrivită.
Din perspectiva mea, performanţa trebuie să se egalizeze", a precizat Cyril Abiteboul, directorul executiv al Renault Sport. Abiteboul afirmă însă că, dacă regulamentul rămâne la fel ca în prezent, Renault are posibilitatea să schimbe aproape jumătate din specificaţiile motorului în pauza de iarnă dintre sezoane."Avem un sistem care ne permite să facem multe schimbări, pentru că 48% din motor se poate schimba pentru anul viitor. Iar noi intenţionăm să schimbăm 48% din motor", a adăugat el.
Chiar dacă este foarte probabil ca şi cei de la Honda, care vor reveni în Formula 1 anul viitor, să fie de acord cu posibilitatea de a modifica motoarele în timpul sezonului, este puţin probabil ca Mercedes să accepte o astfel de schimbare a regulamentului, întrucât ar putea pierde avantajul de care se bucură în prezent.
Via Autosport
Sa ceri bine peste si sa furnizezi cel mai slab motor ....
In principiu trebuie sa intelegem ca expresia "cel mai bun motor" este eronata, poate cel mai bun "grup motor propulsor", unde pe langa motor mai intervine si cutia de viteze, si mai nou sistemul de propulsie electric. Din punt de vedere mecanic, degeaba ai un motor superb si o cutie cu etajare "neinspirata". Apoi intervine si reglajul ansamblului...