Constructorul francez a îmbunătăţit deja un număr considerabil dintre cele 32 de componente care pot fi modificate pentru sezonul următor, însă va avea posibilitatea de a aduce noutăţi la unele componente şi pe parcursul anului.
Potrivit directorului executiv Cyril Abiteboul, Renault anticipează performanţe semnificative din partea noului motor, însă diferenţa faţă de Mercedes rămâne incertă.
"Credem că am făcut un mare pas înainte în privinţa performanţei şi vom avea o fiabilitate mai bună. Nu ştim unde vor fi ceilalţi. Poate că nu am eliminat complet diferenţa, dar suntem încrezători că am făcut un mare pas înainte pentru a elimina deficitul înregistrat în sezonul precedent", a declarat el.
"Am făcut câteva schimbări fundamentale pentru a obţine un spor de performanţă şi de fiabilitate. recuperare a energiei poate suporta o utilizare mai intensă", a explicat el.
Am îmbunătăţit fiecare sistem şi subsistem, iar elementele care ne oferă cea mai bună performanţă au fost prioritare. Principalele schimbări implică motorul cu combustie internă, turbocompresorul şi bateria. Motorul cu combustie internă va avea o nouă cameră de combustie şi un nou concept pentru evacuare, iar compresorul este mai eficient, în timp ce sistemul deDe asemenea, Renault a făcut câteva schimbări în structura departamentului tehnic, printre care se număra promovarea lui White ca director tehic şi a lui Jean-Paul Gousset ca director de orgazatie, în timp ce directorul de operaţiuni de cursa Remi Taffin se va ocupa şi de operaţiunile de la fabrică.
În plus, Renault a creat un nou departament de dezvoltare pentru toate echipele care va fi condus de Naoki Tokunaga. Renault este furnizorul de motoare al echipelor Red Bull Racing şi Toro Rosso.
Via Renault
Comentarii (3)