Pentru ingineri, principala provocare va fi însă consumul de carburant, în condiţiile în care Marina Bay este cel mai solicitant circuit din acest punct de vedere. De altfel, Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault, a admis că piloţii vor fi la limită cu utilizarea cantităţii maxime de 100 kilograme admisă prin regulament.
"Aceste accelerări bruşte necesită în mod natural un răspuns bun al cuplului, dar cresc şi consumul de carburant. De fapt, aici vom vedea cea mai mare cantitate de combustibil pe tur de pe parcursul sezonului şi vom fi chiar la limita celor 100 de kilograme permise de regulament.
Ca să punem lucrurile în context, anul trecut am folosit 150 de kilograme de carburant, adică cu 30% mai mult. Mai mult ca niciodată, Singapore va demonstra progresele realizate în privinţa eficienţei", a precizat el.În plus, Taffin a dezvăluit că dispozitivul MGU-K, similar cu KERS-ul de anul trecut, va fi cel mai solicitat ansamblu al sistemului ERS de recuperare a energiei.
"Unitatea de stocare a energiei şi MGU-K vor fi puse la treabă. Fiecare moment de frânare este lung şi dificil, iar MGU-K va fi capabilă să recupereze suficientă energie pentru a menţine bateria la un nivel suficient de ridicat pe parcursul turului. În schimb, componenta MGU-H este folosită mult mai puţin, pentru că liniile drepte scurte dintre viraje nu oferă prea mult timp pentru că evacuarea să dezvolte un fluxc continuu", a adăugat el.
Via Renault
Comentarii (1)