Renault a refuzat să nominalizeze echipele, însă cel mai probabil este vorba despre Lotus şi Caterham, întrucât Red Bull Racing şi Toro Rosso au parte de o finanţare generoasă din partea producătorului austriac de băuturi energizante.
"Este o îngrijorare serioasă. Putem suporta până la un anumit punct, dar există opţiunea (n.r - de a rezilia contractele). În primul rând trebuie să lucrăm cu echipa noastră (n.r - Red Bull Racing) pentru a recupera, dar va trebui să abordăm situaţia şi să luăm decizii, pentru că nu putem continua aşa", a declarat Jean-Michel Jalinier, preşedintele Renault F1, pentru publicaţia Autosport.
În plus, Jalinier susţine că întârzierea plaţilor afectează inclusiv planurile pentru îmbunătăţirea motoarelor, întrucât echipele asigurau practic o parte din finanţare.
"Pentru a dezvolta un plan de acţiune avem nevoie de resurse, care vin din două surse.
Una este Renault, iar altă vine din partea echipelor, pentru că noi vindem motoarele echipelor. Nu suntem într-o situaţie acceptabilă, pentru că unele echipe întârzie plăţile, iar în momentul în care trebuie să cheltui resurse pentru a recupera nu-ţi poţi permite să primeşti banii cu întârziere", a adăugat el.Via Autosport
Comentarii (2)