La începutul sezonului, motorul Renault era cu circa 80 de cai putere mai lent decât cel al rivalilor de la Mercedes, însă potrivit unor informaţii dezvăluite de jurnalistul britanic James Allen diferenţa a scăzut la numai 40 de cai putere după noile îmbunătăţiri introduse în ultimele săptămâni.
Practic, Renault a ajuns acum la nivelul motorului Ferrari de la începutul sezonului, însă este posibil ca şi Scuderia să fi înregistrat unele progrese minore în această direcţie. Diferenţa de 40 de cai putere înseamnă aproximativ patru zecimi de secundă pe cele mai multe circuite şi afectează inclusiv viteza pe liniile drepte şi eficienţa sistemului DRS.
Noutăţile introduse ar putea ajuta Red Bull să se apropie de Mercedes, în timp ce Lotus speră să obţină primele puncte.
Echipa britanică va folosi la Shanghai pentru prima oară noua configuraţie a motorului şi a introdus şi un nou şasiu pentru a-şi îmbunătăţi performanţele.Chiar dacă nu a impresionat prin timpi, echipa s-a evidenţiat prin Romain Grosjean, care a parcurs un număr record de 60 de tururi în cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri.
Via James Allen
esti constient ca n o sa iasa asa..
merc e in fata la toti cu un pas.. vedem ptr cat timp.. poate pe europa va fi altceva..poate doar o cheita acolo unde trebuie schimba tot...
http://www.formula1.com/news/technical/2014/917/1176.html
http://www.formula1.com/news/technical/2014/917/1175.html
Evident, animatia prezentata acum cateva zile de Mercedes era intentionat incorecta.