Potrivit lui Helmut Marko, consultantul Red Bull, cvadruplul campion mondial nu are altceva de făcut decât să crească nivelul prestaţiilor sale.
"I-am spus că sunt 50 de ingineri care lucrează la motorul lui fără să reuşească să rezolve problemele şi că dacă este un pilot de top depinde numai de el. Trebuie să facă asta", a declarat el.
Marko are însă şi câteva explicaţii pentru rezultatele mai puţin bune ale pilotului german. Pe lângă lipsa de adaptare la noul monopost, Vettel este dezamăgit şi de introducerea noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri, ceea ce l-a făcut să fie mai puţin determinat să obţină performante majore.
"Vettel s-a plâns că are un monopost atât de prost, pentru că vrea ca totul să fie perfect.
Principala lui problemă a fost că întotdeauna când cobora treptele de viteza destabiliza partea din spate a monopostului şi nu putea înţelege că noi nu vom rezolva problema. În plus, crede că Formula 1 nu se îndreaptă într-o direcţie bună. Monoposturile ar trebui să fie monştri, nu relativ uşor de pilotat. Cu toate aceste probleme, poate că nu a fost la fel de devotat, dar asta s-a schimbat. Încă din Spania am văzut o abordare diferită din partea acestui pilot", a mai precizat el.Via BBC Sport
Monoposturile ar trebui să fie monştri, nu relativ uşor de pilotat.
Pai e contradictoriu cu ce spune mai sus ,monopostul redbull e un monstru conform primei declaratii in care spune ca se destabilizeaza puntea spate !
pe scurt: nu se astepta ca noul venit in echipa sa il faca de ras. din cauza asta merge asa de bine. ricci e cu 3 nivele peste vettel(1-determinare, 2-intelegere perfecta cu noul monopost si 3-nu are nimic de pierdut, nu e campion si nu are povara in spate). bv lui. vettel v-a pierde si in austria pentru ca RICCI IS FASTER AND SMARTER THEN YOU. :)
Cat despre rezultatele lui, sa privim doar cate curse din acest an a avut fara probleme tehnice majore declarate si cine stie cate ascunse. La fel are aceeasi scuza si Alonso, la fel un pilot deosebit de puternic.