Astfel, amândoi vor utiliza noi motoare în Marele Premiu al Italiei, ceea ce va echivala cu penalizări de câte 10 poziţii pe grila de start.
Decizia a fost luată cu scopul ca şansele de a avea nevoie de noi motoare în Singapore să fie cât mai reduse. Circuitul asiatic este unul dintre cele mai lente din calendarul competiţional şi oferă şanse bune echipei să repete dubla clasare pe podium din Marele Premiu al Ungariei.
"Sunt destul de sigur că vom avea motoare noi pe ambele monoposturi. Având în vedere numărul de curse rămase, la Monza este cel mai probabil (n.r - să acceptăm penalizări).
Nu vrem să mergem în Singapore cu motoare vechi sau să ne asumăm riscuri, pentru că acolo este următoarea noastră şansa de a străluci", a declarat şeful Christian Horner.Între timp, Horner a dezvăluit că aşteaptă o decizie finală din partea Renault cu privire la achiziţionarea celor de la Lotus sau Force India înainte de a stabili planurile pentru sezonul următor, în contextul în care cvadrupla campioană mondială are posibilitatea de a rezilia contractul pentru motoare chiar la finalul acestui an.
"Vrem să auzim care sunt planurile Renault pentru viitor şi ce implică asta. Indiferent că vor fi un furnizor de motoare sau un proprietar de echipă, trebuie să aibă un motor competitiv, cu excepţia cazului în care decid să se oprească. După ce înţelegem asta putem face un plan", a adăugat el.
Via Autosport
Comentarii (1)