Prima opţiune a fost Mercedes, însă producătorul german a refuzat un astfel de parteneriat, iar acesta a devenit şi mai puţin probabil după ce germanii au semnat un contract cu Manor. Astfel, unica soluţie a rămas Ferrari, însă Red Bull a ameninţat că se retrage din competiţie ca urmare a faptului că producătorul italian vrea să ofere doar motoare de specificaţie 2015.
Cu toate acestea, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, a dezvăluit că echipa a reluat negocierile cu Mercedes în urma unor presiuni făcute de Bernie Ecclestone.
"Există discuţii cu doi constructori. Decizia nu depinde de (directorul de motorsport Mercedes) Toto Wolff.
Este la un nivel mai ridicat. Sunt multe discuţii în spatele scenei şi este evident că Bernie Ecclestone este îngrijorat de ceea ce s-ar putea întâmpla cu noi", a declarat britanicul pentru postul de televiziune Servus TV, care aparţine grupului Red Bull. Totuşi, Horner a atras atenţia că Red Bull trebuie să rezolve urgent problema furnizorului de motoare pentru a avea timp să dezvolte monopostul pentru sezonul 2016."Este un subiect important care sperăm să fie rezolvat în câteva săptămâni. Este critic. Se face târziu, foarte târziu. Suntem la începutul lunii octombrie, iar designerii vor să ştie ce fac cu RB12. Adrian Newey ştie ce să facă cu faţa şi spatele monopostului, dar trebuie să ştie ce să facă cu partea de mijloc. Nu este vorba doar despre motor, ci şi despre sistemul de răcire, care afectează forma plăcilor exterioare.
Este şi despre transmisii, care afectează forma părţii din spate", a adăugat el.Via GMM
Cuvantul BANI iti zice ceva?!? Ca pana la urma urmei bugetul RBR+ToroRosso e al doilea din competitie dupa Ferrari.
mosu-i imbecil dar si el stie ca imaginea F1 va suferi daca o echipa cu 4 titluri paraseste competitia pe motivul ca "nu a gasit cine sa-i dea motoare" (mai ales k este vb de 2 echipe)
aici deja imaginea lui ca si "patron" de business va suferi
Parerea mea personala
MB nu va da motoare la RBR (are stabilit un nr limitat de echipe clienti, si anume 3)
Lotus se intoarce la Renault si cu Manor deja au semnat
dc conducerea Daimler va decide altfel at au sanse dar ar insemna sa furnizere motoare pentru inca 2 echipe, ceea ce insemana ca vor fi 6 echipe motorizate de MB pe grila, adica cel putin 24 de unitati vor trebui produse pentru a acoperi un sezon, s-ar putea sa fie mult
desi MB daca le produce la un pret bun va incasa profit frumos, dar sa nu uitam ca RBR are tendinta sa-si "verse" supararea pe furnizorul de motoare, in cazul in care ceva nu merge bine, dc merge bine si MB ia bataie de la un "client" iarasi nu-i bine dpdv MK
asa ca aceasta afacere pentru MB pare sa fie un lose - lose
in schimb ... daca ingroapa securea cu Renault care are 37 de jetoane disponbile pentru 2016 (mai mult decat oricare alta echipa) s-ar putea sa aiba in 2016 un motor competitiv,
defapt se poate ca RE a urmarit tot sezonul conservarea jetoanelor ca la anul cand va concura din nou cu propria echipa sa poate ia de la 0 cu un motor complet nou
STR ... acolo s-ar putea sa accepte un deal Ferrari cu motoare seria B, in cazul in care lucrurile nu se schimba cu Renault, motoarele Ferrari raman o varianta
eu cred ca dupa cursa din Rusia lucrurile se vor aseza, si nu o sa ma mire faptul ca RBR sa anunte ca divortul de Renault serveste doar la incheierea unui alfel de acord, tot cu Renault
oricum, faptul ca si RBR si STR sa disapare de pe scena F1 pe astfel de motiv, nu va fi permis de conducerea F1, in cel mai rau caz ii vor "forta" pe MB si Ferrari sa le acorde unitatile de propulsie cerute
Forza Ferrari!
. Dupa ce a inchis ochi 4 ani la aerodinamica "activa" ilegala acuma ameninta constructori sa le vanda motoare....