Situaţia începe să pună probleme reale cvadruplei campioanei mondiale, care are nevoie de o decizie cât mai rapidă în această privinţă, potrivit şefului Christian Horner.
"Actuala situaţie este critică, pentru că nu avem un motor. Suntem deja în mare, mare întârziere. Pentru Toro Rosso, situaţia este mai critică decât pentru Red Bull. Dar era deja dificil şi în urmă cu două săptămâni, aşa că suntem în mare, mare întârziere", a declarat el pentru SkySports.
Red Bull urmează să rezilieze parteneriatul tehnic cu Renault şi negociază semnarea unui acord cu Ferrari. O decizie finală ar putea fi luată în această săptămână, atunci când şefii Red Bull vor discuta despre oferta primită din partea Scuderiei. Cert este că echipa nu va accepta un motor de specificaţie 2015 pentru anul viitor."Trebuie să ştim destul de curând ce ni se oferă. Nu am accepta un motor de clasa B. În primul rând trebuie să fie un motor competitiv, dar dacă nu este un motor competitiv, atunci este foarte posibil să nu fim aici anul viitor. Urmează o mare întâlnire în această săptămână şi cred că nu va mai dura mult. Poate vom şti în Rusia", a declarat Helmut Marko, consultantul Red Bjull, referindu-se la etapa de la Soci de peste două săptămâni.
Red Bull a ameninţat că se va retrage din Formula 1 dacă nu va obţine acelaşi motor, software şi carburtant ca Ferrari, însă echipa a semnat un acord cu Bernie Ecclestone pentru a rămâne în sport până în 2020. În cazul unei retrageri, Red Bull ar trebui să plătească penalizări de 100 de milioane de dolari pentru fiecare sezon în care nu participă, ceea ce ar ridica "factura" la 500 de milioane de dolari.
Via SkySports, James Allen, Joe Saward
Comentarii (3)