După ce senzorul a nu a funcţionat în mod corespunzător în prima sesiune de antrenamente, un alt senzor a cedat complet înaintea cursei. Echipa a primit acordul forului mondial de a folosi propriul instrument de măsurare, aceasta fiind de altfel şi explicaţia pentru care Red Bull nu a mai fost exclusă din cursă, aşa cum s-a întâmplat în cazul lui Daniel Ricciardo în Australia.
▶ Povestea excluderii lui Ricciardo de la Melbourne
"A cedat înainte de cursă. Am informat FIA despre asta şi am întrebat dacă îl putem restarta pe grila de start. Am făcut asta înainte de start, dar nu şi-a revenit. Aşa că senzorul nu a funcţionat pe parcursul cursei. Cred că asta demonstrează că există probleme cu aceşti senzori", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Red Bull nu înţelege de ce alte echipe nu au probleme
Pe de altă parte, Horner nu are o explicaţie concretă pentru care Red Bull Racing şi Toro Rosso, echipă deţinută de asemenea de producătorul austriac de băuturi energizante, sunt singurele care au defecţiuni majore la senzorul care măsoară debitul carburantului în rezervor."Nu am nicio idee.
Evident, avem multe date de analizat. Teoretic nu ar trebui să existe un motiv, dar trebuie să analizăm şi să înţelegem. Aparent, ceilalţi sunt mulţumiţi de senzor. Dar şi Toro Rosso a avut două defecţiuni în weekend şi au fost unele probleme în tot paddock-ul. Toro Rosso sunt singurii despre care ştim, dar cu siguranţă problema nu este unică pentru Red Bull", a adăugat el.Pe parcursul Marelui Premiu al Malaysiei, Red Bull a solicitat chiar renunţarea la limita de 100 de kilograme pe oră pentru debitul carburantului. Apelul formulat de echipă împotriva excluderii lui Ricciardo din cursa de la Melbourne urmează să fie judecat la Paris în 14 aprilie.
Via Autosport
LA TOATE CELELALTE ECHIPE FUNCTIONEAZA LA EI NU .
MIE SCARBA DE "TAGANIE"
pentru ca red bull sa fie fericit eu as propune ca ei sa faca toate regulile si toti sa joace dupa ele si gata
Io cred ca atata timp cat nu au tras cu ciocanul in senzori ...nu inteleg cu ce au trisat....FIA sa le inchida gura la RBR cu senzori buni...e singura solutie....si asta cat mai repede ca...incepem sa filozofam prea mult...
...probabil RBR .le e frica ....poate o sa se repare acei senzori....si..atunci ....vor fi depunctari la depasiri de limita....
au creat un precedent
campionatul eu zic ca cam asa o sa arate 1 mercedes, 2 rbr, 3. ferrari sau mclaren.
Ferrari chiar daca sunt fan au de recuperat cam 1.5 sec/ tur cea ce este imposibil
Pacat RBR. Prestigiul creat in acesti 4 ani in care au avut o echipa fenomenala (de la ingineri, la piloti) se duce pe apa sambetei.
Daca au pretentia ca sunt o echipa serioasa, trebuie sa admita ca uneori, altii pot fi mai buni ca ei.