Red Bull: "Senzorul pentru combustibil nu a funcţionat nici la Sepang"

de Daniel Popescu
Miercuri, 02.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing a dezvăluit că senzorul FIA care măsoară debitul carburantului în rezervor nu a funcţionat deloc în cursa de la Sepang. Echipa nu a fost însă exclusă pentru că a primit acordul forului mondial de a utiliza propriul dispozitiv de măsurare.

Senzorul a cedat înainte de cursă. Nu a funcţionat pe parcursul cursei.

Christian Horner
Sef Red Bull Racing
Red Bull Racing a întâmpinat probleme cu senzorul de combustibil şi în Marele Premiu al Malaysiei, potrivit unor dezvăluiri făcute de şeful Christian Horner.

După ce senzorul a nu a funcţionat în mod corespunzător în prima sesiune de antrenamente, un alt senzor a cedat complet înaintea cursei. Echipa a primit acordul forului mondial de a folosi propriul instrument de măsurare, aceasta fiind de altfel şi explicaţia pentru care Red Bull nu a mai fost exclusă din cursă, aşa cum s-a întâmplat în cazul lui Daniel Ricciardo în Australia.

 Povestea excluderii lui Ricciardo de la Melbourne

"A cedat înainte de cursă. Am informat FIA despre asta şi am întrebat dacă îl putem restarta pe grila de start. Am făcut asta înainte de start, dar nu şi-a revenit. Aşa că senzorul nu a funcţionat pe parcursul cursei. Cred că asta demonstrează că există probleme cu aceşti senzori", a declarat el pentru publicaţia Autosport.

Red Bull nu înţelege de ce alte echipe nu au probleme

Esential 100 de kilograme pe ora este debitul maxim al carburantului in motor permis de regulament
Pe de altă parte, Horner nu are o explicaţie concretă pentru care Red Bull Racing şi Toro Rosso, echipă deţinută de asemenea de producătorul austriac de băuturi energizante, sunt singurele care au defecţiuni majore la senzorul care măsoară debitul carburantului în rezervor.

"Nu am nicio idee.

Evident, avem multe date de analizat. Teoretic nu ar trebui să existe un motiv, dar trebuie să analizăm şi să înţelegem. Aparent, ceilalţi sunt mulţumiţi de senzor. Dar şi Toro Rosso a avut două defecţiuni în weekend şi au fost unele probleme în tot paddock-ul. Toro Rosso sunt singurii despre care ştim, dar cu siguranţă problema nu este unică pentru Red Bull", a adăugat el.

Pe parcursul Marelui Premiu al Malaysiei, Red Bull a solicitat chiar renunţarea la limita de 100 de kilograme pe oră pentru debitul carburantului. Apelul formulat de echipă împotriva excluderii lui Ricciardo din cursa de la Melbourne urmează să fie judecat la Paris în 14 aprilie.

Via Autosport

Comentarii (19)

  • HAI MAI MAI LASATI-NE, DEJA SI ASTIA SUNT PAPAGALI, II ADMIRAM PANA ACUMA PENTRU MODESTIE SI SERIOZITATE DAR DEJA INTREC ORICE MASURA, SA II SUSPENDE.
    LA TOATE CELELALTE ECHIPE FUNCTIONEAZA LA EI NU .
    MIE SCARBA DE "TAGANIE"
    23 26
  • C Long
    Mi se pare ciudat ca doar Red Bull si Toro Rosso au probleme cu senzorul, oare o avea legatura cu apelul ?
    18 18
  • C Long
    Are legatura cu apelul in sensul ca dupa ce va fi judecat si vor avea un probabil succes de cauza ( dupa ultimele evenimente ), dupa aceea nu vor mai inregistra probleme
    23 4
  • acum se vede adevarata fata a celor de la red bull, daca nu sunt ei primii trebuie schimbat ceva, facem plangerii, comentarii, etc, anul trecut cand Mercedes,Ferrari sau McLaren nu mergeau nu i-am auzit des ca au probleme cu diferite lucruri care nu depind de ei, toti spuneau ca mai au de muncit la regimul de cursa, gestionarea pneurilo, etc
    pentru ca red bull sa fie fericit eu as propune ca ei sa faca toate regulile si toti sa joace dupa ele si gata
    27 19
  • care măsoară debutul ? e greaseala, sigur e debit ;)
    15 0
  • Niste trisori astia-s RBR! Cu ajutorul senzorului castiga 0,2 s/tur...pt ca indica cat
    22 17
  • Ha,ha,ha...
    Nu ma mai mir de RBR,cum va spuneam si cu alte ocazii...cauta sa se strecoare,iar consumul pare sa fie singurua lor scapare momentan!Jalnic....asa da campioni ;) !
    14 12
  • Inclusiv cei de la FIA au recunoscut ca senzorul lor arata uneori diferente de pana la 2,5% cand pragul ar trebui sa fie de maxim 0,5%, deci unde este trisatul, ca nu inteleg?!
    21 15
  • Trebuie sa faca si ei ceva, mai ales ca nu-i prea ajuta nici motorul Renault care dupa unele surse este cu 80 CP mai slab decat cel produs de Mercedes. Asa ca incearca sa elimina acest senzor care ii face si mai lenti In rest , daca motorul Renault era la fel de reusit ca motorul Mercedes , masina era foarte performanta, mai ales pe zonele virajate. Din ultimile declaratii facute de Marko, increderea in motorist este din ce in ce mai scazuta.
    8 2
  • E stricat doar in imaginatia RBR sau a confirmat si FIA ca sau stricat????
    Io cred ca atata timp cat nu au tras cu ciocanul in senzori ...nu inteleg cu ce au trisat....FIA sa le inchida gura la RBR cu senzori buni...e singura solutie....si asta cat mai repede ca...incepem sa filozofam prea mult...
    12 2
  • Si inca una...FIA a zis ca RBR nu vor fi penalizati daca utilizeaza senzorul FIA chiar daca da erori....deci de ce atata galagie????
    ...probabil RBR .le e frica ....poate o sa se repare acei senzori....si..atunci ....vor fi depunctari la depasiri de limita....
    7 4
  • eL mAGICO
    Stati putin..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..pt Ricciardo penalizarea a fost valabila dar cand e vorba despre Vettel nu mai e valabil regulamentul.Deci aceasta decizie este foarte graitore in ceea ce-l priveste pe Vettel. INSPAIMANTATOR ce se intampla in F1...tot respectul pt fanii formulei 1.
    11 7
  • Ricciardo va primi inapoi locul 2
    au creat un precedent
    7 0
  • adevarul este ca pot comenta ce vor mercedesul este mult in fata au dominat RBR destul mercedesul merita pe deplin locul 1.
    campionatul eu zic ca cam asa o sa arate 1 mercedes, 2 rbr, 3. ferrari sau mclaren.
    Ferrari chiar daca sunt fan au de recuperat cam 1.5 sec/ tur cea ce este imposibil
    6 1
  • ce manevre nesimtite din partea RBR-doar asa au cistigat campionatele-cu asemenea combinatii
    6 5
  • coca cola
    A inceput jocul de glezne a la redfools, senzorii aia merg la toata lumea mai putin la ei si la echipa de juniori, tipic. N-ar trebui sa concureze decat atunci cand pot sa respecte regulamentul asa cum o fac toti ceilalti. Cand nu le iese socoteala se apuca de hotii.
    9 5
  • Ce vina au RBR ca ceilalti nu sunt la fel de buni,si apropos f1 nu e joc de noroc,aici cine a incercat sa triseze a fost prins,si s-a dus invirtindu-se din toate competitiile FIA,fiti realisti!
    5 4
  • lucky70
    RBR au iarasi o super masina!Din pacate pentru ei,Renault au facut un motor cu un randament mai slab ca al concurentei si acum incearca sa elimine limita de consum(pentru a castiga putere).De aia numai la ei nu functioneaza senzorii.
    4 1
  • Din 11 echipe numai ei si colegii lor au probleme. Ciudat, mai ales ca motorul lor este cel mai slab. Ce este si ma revoltator este faptul ca doar lor li s-a permis sa concureze fara acea limita de curgere. Cum este posibil asa ceva?!? Doar daca nu exista o conspiratie impotriva lor (lucru aberant de altfel) nu se poate ca exact lor in situatia actuala sa li se intample toate.
    Pacat RBR. Prestigiul creat in acesti 4 ani in care au avut o echipa fenomenala (de la ingineri, la piloti) se duce pe apa sambetei.
    Daca au pretentia ca sunt o echipa serioasa, trebuie sa admita ca uneori, altii pot fi mai buni ca ei.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru