Daniel Ricciardo a reuşit să parcurgă numai şapte tururi la volanul monopostului RB 10 şi s-a oprit pe circuit înainte să ajungă înapoi la boxe.
La fel ca şi în zilele precedente, Red Bull Racing a fost nevoită să oprească monopostul pe circuit din cauza supraîncălzirii unor componente, în ciuda faptului că echipa a apelat la deschiderea parţială a plăcilor exterioare ale caroseriei pentru a îmbunătăţi sistemul de răcire.
Potrivit unor surse neoficiale, supraîncălzirea apare din cauza modului în care Red Bull Racing a construit monopostul, astfel că va fi nevoită să efectueze modificări importante, în special în privinţa modului în care este instalat motorul Renault.
În ciuda săptămânii dificile de care a avut parte, în puternic contrast cu stinturile parcurse de Mercedes, şeful Christian Horner este convins că problemele vor fi remediate până la sesiunea de teste din Bahrain, care va avea loc la jumătatea lunii februarie."A fost un test foarte dificil. Am avut multe probleme cu Renault, dar şi cu răcirea şasiului, care au afectat progresele noastre. Cu toate acestea şi în ciuda numărului scăzut de tururi parcurse, ceea ce am învăţat demonstrează că problemele ar trebui rezolvate pentru următorul test din Bahrain. Parţial, scopul acestui test preliminar a fost să învăţăm despre orice probleme înaintea startului sezonului, iar în următoarele săptămâni ne vom concentra pe bancul de probe", a declarat britanicul.
Via Red Bull Racing
15:01 Which is a good time to given you a rundown of the order and lap count with one hour remaining of the final day:
1. Massa (Williams-Mercedes) 1m29.023s, 65 laps
2. Alonso (Ferrari) 1m29.290s, 96 laps
3. Juncadella (Force India-Mercedes) 1m30.437s, 63 laps
4. Hamilton (Mercedes) 1m30.835s, 30 laps
5. Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m31.804s, 102 laps
6. Rosberg (Mercedes) 1m36.951s, 91 laps
7. Sutil (Sauber-Ferrari) 1m39.941s, 57 laps
8. Bianchi (Marussia-Ferrari) 1m40.966s, 14 laps
9. Kobayashi (Caterham-Renault) 1m43.193s, 54 laps
10. Kvyat (Toro Rosso-Renault) 1m44.016s, 8 laps
11. Ricciardo (Red Bull-Renault) 1m45.374s, 7 laps
Este clar problema la monoposturile lui Newey. Nu e de la motor atat timp cat Caterham poate face cu acelasi motor intr-o singura zi de teste (fara nici o problema tehnica) cat Toro Rosso si RBR in patru zile. De rezolvat problema probabil ca o va putea insa cu siguranta le vor lipsi cele 4 zile de teste de la Jerez. Urmatoarele teste sint peste cca 1 luna. In acest timp cei care au putut testa pot sa rumege rezultatele si sa decida ce mai incearca la urmatoarele teste. Dupa care mai au un test de siguranta unde sa definitiveze totul inaintea primei curse a anului. E un avantaj mare. Pot sa-l refaca cei de la RBR? De mai multe ori au aratat ca da. Acum insa totul e diferit, sint prea multe necunoscute.
eu sunt de parere ca Newey a facut o masina buna si cei de la Renault au f*tut meciul ...
dc RBR pierde titlul in 2014 din cauza motoarelor Renault (pierde in sens urat ... locul 6 la constructori sau mai rau) cred ca din 2015 von vedea RBR Mercedes sau RBR Honda ...
raman la idea initiala ... in 2014 titlul merge la Ferrari sau MB
Forza Rossa!
tot una e ... numai sa fie Ferrari
la fel este si cu fanii McLaren ...
dar ma intreb ... fani RBR exista? sau doar fani Vettel ... ?