Consultantul Helmut Marko a dezvăluit că principalul obstacol în semnarea unui contract cu Raikkonen sau Alonso a fost relaţia pe care aceştia ar fi avut-o cu Sebastian Vettel, considerat pilotul numărul 1 al triplulei campioane mondiale.
"Nu ar fi uşor să gestionăm o relaţie între doi piloţi precum Vettel şi Raikkonen. Fiecare dintre ei ar fi avut obligaţia să fie cel mai bun. În plus, nu am lucrat niciodată cu Alonso, iar astfel de combinaţii necesită cunoaşterea caracterului celor doi piloţi. Cu unii este posibil să lucrezi, cu alţii nu. Din ceea ce am văzut la Alonso, ne-am gândit că nu există nicio cale de a gestiona relaţia", a declarat el.În acest context, Marko consideră că Ferrari este în pericol să aibă probleme interne dacă va alege să-l înlocuiască pe Felipe Massa cu Raikkonen.
"Dacă funcţionează, atunci titlul constructorilor va fi mai greu de câştigat pentru noi. Sau s-ar putea sfaşia între ei. Rămâne de văzut", a adăugat el.
Via Motorsport, Motorsport
HAHAHA, bine tintit, bine lovit. E ciudos, nerecunoscator, razbunator, ne fair play, te musca daca nu-i dai lui osu ....
Bineinteles ca la McLaren si-a dat Alonso arama pe fata si la Ferrari a continuat sa faca ce a inteles el din F1. Daca RBR vor continua sa domine iar Alonso va vrea sa mearga acolo sa mai ia macar un titlu ... nu se poate.... De ce? Din cauza modului in care se comporta la servici. Pam, pam.
P.S. Sunt curios ce vor face daca Ricciardo ar arata ca este mai rapid ca Vettel lol. Situatia s-a vazut la McLaren anul acesta unde un Perez dornic sa arate ca poate, a aratat ca de fapt nu prea poate si ca nu stie cand este bine sa arate ce poate.
Doi piloti ca Alonso si Raikkonen sunt destul de maturi ca sa inteleaga ca echipa e mai importanta decat "relatia" dintre ei. Titlul constructorilor e cel mai important din competitie. Iar cu Kimi si Alonso, Ferrari are prima sansa la acest titlu.
Dar la alegerea unui pilot conteaza mult si sponsorul, interese de culise, aranjamente samd
Apoi tu degeaba stii "mediu" cum se construieste un monopost daca nu stii cum se piloteaza. Nu ai cum sa ai pareri despre pilotaj.
Un inginer de F1 nu e un neica nimeni. A bagat in el multa matematica pe unde si-a facut pregatirea. Ma intreb daca stii macar sa determini continuitatea unei functii
pe de alta parte egoistul de alonso cred ca provoca deranj mare la austrieci... certuri, nemultumiri dar si momente cand il domina categoric pe vettel... ceva in genul perioadei mc laren!
3 ani la rand WDC si WCC, anul asta e cam al 4-lea, ce-ti mai trebuie? osanale? merge treaba? merge! la ce sa te legi la cap aiurea?
Ca o fi Vettel doar un foc de paie, asta conteaza prea putin. Cert e ca stie sa duca masina acasa pe locul 1. Poate ca-ntr-alta masina s-ar face de ras (ma rog, ma-ndoiesc, dar hai sa zicem...)dar uite ca stie sa scoata targetul din asta pe care o are acuma.
A, cand or fi sa piarda vreun campionat, inteleg ca RBR sa isi ridice intrebari si sa vrea schimbari. Cum au facut de exemplu Ferrari cu Schumacher, in perioada lui de glorie. Dar cand lucrurile le merg din plin, e de-a dreptul stupid sa deranjezi echilibrul starului tau.
Asa ca...Marko a luat decizia corecta, cred eu. Dpdv sportiv poate ca declaratiile lui sunt cam...albastre, dar realitatea le fundamenteaza bine-mersi.
Raman insa in continuare surprins de curajul celor de la Ferrari, sa-l aduca pe Raikko inapoi. Cred c-au ajuns destul de disperati de seceta asta, de si-au calcat pe mandrie, l-au pus pe Alonso la coltul lui si i-au facut cale libera finlandezului. Cinste lor, vrem dueluri pe pista, saru-mana.