Daniel Ricciardo a ieşit pe circuit aproape de orele prânzului, însă a oprit monopostul la jumătatea turului, iar ulterior australianul a reuşit să parcurgă numai două tururi.
În urma acestor probleme repetate, cvadrupla campioană mondială a fost nevoită să renunţe la ziua de teste, exact aşa cum procedase şi miercuri tot din cauza defecţiunilor la sistemul ERS furnizat de Renault. Andy Damerum, inginerul coordonator al celor de la Red Bull, a admis că echipa traversează o perioadă dificilă.
"Miercuri am lucrat din greu pentru a face schimbările pe care le-am considerat necesare pentru a remedia problemele pe care le-am identificat şi speram să avem mai mult succes astăzi. Din păcate, măsurile luate au rezolvat problema doar parţial şi, la fel ca ieri, este mai bine să ne oprim şi să săpăm adânc pentru a găsi o soluţie", a declarat el.Totuşi, oficialul Red Bull este convins că echipa va reuşi să remedieze defecţiunile împreună cu Renault în timp util.
"Evident, nu suntem acolo unde am vrea să fim şi întreaga echipă este frustrată de aceste probleme. Totuşi, suntem destul de buni când vine vorba să ne revenim după astfel de momente. Este momentul în care întreaga echipă se adună şi sunt sigur că vom rezolva problemele", a adăugat el.
Pe lângă problemele de miercuri şi joi, Red Bull Racing nu a putut efectua decât trei tururi în prima zi de teste din cauza montării eronate a unei componente în cadrul monopostului.
Via Red Bull
Nu ca nu sint competitivi. Nici macar nu au timp de referinta cu care sa poti compara nivelul la care sint!
Lotus macar nu au cheltuit cu deplasarea sa tot repare monopostul :))
Candva radeam de Lotus, dar uite ca au fost inspirati sa nu vina la Jerez. Oricum n-aveau ce testa.