Şeful Christian Horner afirmă că cea mai bună soluţie pentru evitarea unor astfel de probleme este eliminarea completă a limitei maxime de 100 de kilograme pe oră pentru curgerea carburantului în rezervor.
"Am avut deja o eroare în această dimineaţă. Este dezamăgitor. Ştiu că Mercedes a avut probleme cu un senzor. Ştiu că la Force India un senzor a cedat complet. Avem nevoie de o metodă mai bună de măsurare sau să renunţăm complet la regulă şi să spunem că avem 100 de kilograme (n.r - cantitatea maximă de carburant ce poate fi utilizată într-o cursă) şi atât. Ar fi cel mai simplu pentru FIA şi echipe, pentru că restricţiile ar fi valabile numai pentru calificări.
În cursă nu poţi merge la o turaţie prea mare pentru că există limită de carburant", a declarat britanicul pentru SkySports şi Autosport. FIA a exclus însă această posibilitate din motive de siguranţă, întrucât renunţarea la această limită ar putea genera coliziuni intre piloţi pe liniile drepte."Inginerii sunt ingineri, aşa că dacă ai 100 de kilograme pentru cursă, încerci să fii cel mai rapid în cursă. Dacă nu există un debit maxim, pentru a fi cel mai rapid trebuie să foloseşti puterea sistemului MGU-K la începutul liniei drepte şi apoi să iei piciorul de pe pedala de acceleraţie. Vor fi diferenţe uriaşe foarte periculoase între monoposturi în acelaşi tur, iar acest stil de pilotaj nu reprezintă cu adevărat Formula 1", a declarat Fabrice Lom, directorul departamentului de trenuri de rulare din cadrul FIA.
Pana la urma prosti aia de le accepta mofturile,cel mai simplu sa alimenteze cantitatea necesara unei curse oficialii FIA!Sa se verifice cat sau daca mai au in "rezervor" combustibil,si sa-i alimenteze pe fiecare cu cantitatea regulamentara...solutii sunt pentru a evita magariile astore,doar sa se vrea!
F1 Red Bull: prima regula este ca RBR nu trebuie sa respect nici un regulament.
A doua regula: Pentru RBR regulile se pot schimba oricand numai sa fie in avantaj RBR.
F1 Ferrari: prima regula este sa nu se schimbe nimic pe cel putin 10 ani pana reusesc sa faca o masina ok care sa castige si pilotii sa fie obisnuiti cu ea
A doua regula: Cand reusesc acesta nu se mai schimba regulamentul pentru 20 de ani ca sa castige si ei mai multe campionate la rand.
Stati cuminti! Asta nu e o atitudine de campioni, e o atitudine de milogi pentru care regulile nu inseamna mare lucru. Sa se comporte ca niste campioni si sa accepte ca nu pot fi cei mai buni tot timpul. Poate ca n-a castigat Ferrari titluri in ultimii ani, dar au multe de invatat de la Ferrari, care pana acum isi putea face regulamentul dupa bunul lor plac , insa au ales sa nu intervina niciodata si s-au conformat - chiar daca au pierdut.