Marea surpriză este utilizarea exclusivă a unor nuanţe de alb şi negru cu un aspect de camuflaj în care sunt vizibile totuşi numele principalilor sponsori şi parteneri ai echipei, însă Red Bull Racing a confirmat că acestea vor fi folosite numai pentru sesiunile de teste premergătoare noului sezon. Cel mai probabil, echipa va reveni la culorile tradiţionale albastru şi roşu la debnutul în noul campionat.
Din punct de vedere al designului, principala noutate se reflectă asupra nasului mai coborât, conform cu noul regulament tehnic. În schimb, modificările majore sunt la interior şi, în special, la nivelul unităţii de propulsie furnizată de Renault.
▶ Avancronica testelor de la Jerez
Newey: "Ar fi fantastic să câştigăm câteva curse"
După patru titluri mondiale consecutive, Red Bull Racing a avut parte de un sezon 2014 modest în care a obţinut doar trei victorii, iar directorul tehnic Adrian Newey avertizează că sunt şanse mici ca echipa să revină în 2015 în lupta pentru titlurile mondiale."Trebuie să fim realişti. Mercedes are o unitate de propulsie foarte puternică şi estimăm avantajul lor la circa 60 de cai putere la sfârşitul sezonului trecut. Renault munceşte din greu pentru a elimina acest deficit, dar este nevoie de timp. Din cauza noii tehnologii, ritmul de dezvoltare este mai lent decât cel al şasiului. În acest an încercam să mergem mai departe şi să reducem deficitul suferit anul trecut. Dacă putem reuşi să câştigăm câteva curse, ca anul trecut, ar fi fantastic", a explicat el.
Monoposturi de Formula 1 pentru 2015:
▶ Williams FW37: primele imagini
▶ Mercedes W06 Hybrid: primele imagini
▶ Force India: culorile monopostului
Ghidul lansărilor noilor monoposturi:
Ghidul sesiunilor de teste:
▶ Barcelona - 19-22 februarie
▶ Barcelona - 26 februarie - 1 martie
Sesiunea de teste de la Jerez pe Automarket
▶ ştiri zilnice cu cele mai importante evenimente de pe circuit;
▶ cronicile fiecărei zile de teste, publicate în jurul orei 18:00;
▶ galerii foto şi rezumate video de la fiecare zi de teste, publicate în dimineaţa următoare;
▶ analiză legată de perspectivele fiecărei echipe, publicată la finalul sesiunii de teste.
2 Daniel Ricciardo Red Bull 1m24.641s +1.535
3 Marcus Ericsson Sauber 1m24.804s +1.698
4 Sebastian Vettel Ferrari 1m25.764s +2.658
5 Carlos Sainz Jr Toro Rosso 1m26.081s +2.975
Rosberg (Mercedes) 26
Ricciardo (Red Bull) 16
Ericsson (Sauber) 15
Sainz (Toro Rosso) 14
Vettel (Ferrari) 9
Alonso (McLaren) 1
Să ne vorbească Mircea puțin de imperii :)) Sau Ferrari despre revenire.
Nimic nou sub soarele de la Jerez, până acum. Surprinzătoare poziționarea lui Ericsson.
http://www.f1today.net/en/live/2015/02/01/circuito-de-jerez
http://www.gpupdate.net/en/testresults/1685/formula-1-test-at-circuito-permanente-de-jerez-1-february-2015/
ms
1. Rosberg Mercedes GP W06 1:23.106 60 PIT
2. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:24.641 +1.535 22 PIT
3. Ericsson Sauber C34 1:24.804 +1.698 29 PIT
4. Vettel Ferrari SF15-T 1:25.764 +2.658 9 PIT
5. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:26.081 +2.975 20 PIT
6. Bottas Williams FW37 1:28.479 +5.373 4 PIT
7. Alonso McLaren MP4-30 1:40.738 +17.632 6 PIT
Pregatiti-va pentru inca un an in care vom urmarii mai mult bataliile pentru locurile 3 - 10,cu exceptia curselor sau momentelor din curse in care cei doi de la Mercedes se vor bate pentru locul 1 !
Speranta moare ultima,dar totusi...F1 nu este locul in care se intample "minuni".... :) !
2. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:24.641 +1.535 22 PIT
3. Ericsson Sauber C34 1:24.804 +1.698 30 PIT
4. Bottas Williams FW37 1:25.167 +2.061 9 PIT
5. Vettel Ferrari SF15-T 1:25.764 +2.658 9 PIT
6. Sainz jr Toro Rosso STR10 1:26.081 +2.975 22
7. Alonso McLaren MP4-30 1:40.738 +17.632 6 PIT
Rabdare, rabdare. E doar prima zi de teste. Speranta moare ultima.
http://www.f1today.net/en/news/mercedes-has-2015-engine-right-from-the-first-test
2. Rosberg - Mercedes GP W06 - 1:23.106 +0.148 - 102
3. Bottas - Williams FW37 - 1:23.906 +0.948 - 19
4. Ricciardo - Red Bull Racing RB11 - 1:24.641 +1.683 - 22
5. Ericsson - Sauber C34 - 1:24.804 +1.846 - 30
6. Sainz jr - Toro Rosso STR10 - 1:25.327 +2.369 - 34
7. Alonso - McLaren MP4-30 - 1:40.738 +17.780 - 6
https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1422579428&v=jhrOh8XachE&x-yt-cl=85114404
https://www.youtube.com/watch?v=fXaOeOvLcQg
P.S. folosesc acelasi principiu precum constructorii care testeaza noile modele de masini pe strada pentru a nu li s e putea identifica formele, senzorii au probleme cu linii multe si carouri si nu pot focaliza