Echipa a parcurs numai 21 de tururi la Jerez, iar directorul tehnic Adrian Newey a confirmat pentru prima oară că componentele monopostului din jurul evacuării luau foc.
"Ceea ce ne-a oprit la Jerez a fost că partea caroseriei din jurul evacuării lua foc. Nu am avut timp. Am fi putut rezolva problema pe bancul de probe dacă reuşeam să avem toate componentele mai devreme. Dar Renault nu a fost de acord cu utilizarea pe bancul de probe şi n-am avut timp să facem componentele la timp. Cred că dacă eram în avans cu două săptămâni totul s-ar fi întâmplat pe bancul de probe, dar din păcate s-a întâmplat în public", a precizat el.
"Motorul Renault are nevoie de o răcire prea puternică"
Chiar dacă admite că a fost prea agresiv când a "desenat" noul monopost Red Bull, Newey acuză Renault că a dezvoltat un motor care are nevoie de o răcire prea puternică, element demonstrat şi de defecţiunile înregistrate la Jerez."A fost o problemă a celor de la Red Bull.
Se poate spune că a fost vorba despre un design agresiv, dar am simţit că trebuie să ne asumăm anumite riscuri pentru a avea un pachet bun care ar micşora pierderea aerodinamică generată de cerinţele foarte mari pentru răcire. Se pare că motorul Renault are nevoie de un sistem de răcire foarte mare. Fiecare dintre cei trei furnizori de motoare are un obiectiv diferit pentru sistemul de răcire, dar obiectivul Renault este unul foarte provocator. Dacă îl putem respecta exista tot felul de avantaje, dar nu va fi uşor", a adăugat el.Via Autosport
"Se poate spune că a fost vorba despre un design agresiv .... . Se pare că motorul Renault are nevoie de un sistem de răcire foarte mare"
Pana la urma au impartit pisica :)