În prezent, Mercedes este singura alternativă reală, întrucât Ferrari este dispusă să ofere doar motoare cu specificaţiile din urmă cu un an, în timp ce Honda nu dispune de o unitate de propulsie suficient de competitivă. Anterior, oficialii constructorului german nu au exclus varianta de a furniza motoare pentru Red Bull cu scopul de a menţine o grilă de start competitivă, chiar dacă şi-ar întări practic unul dintre principalii rivali în lupta pentru titlurile mondiale.
Red Bull are contract cu Renault inclusiv în sezonul 2016, însă constructorul francez analizează o retragere din sport sau achiziţionarea echipei Lotus, ceea ce ar uşura semnificativ rezilierea contractului.Între timp, Toro Rosso, a doua echipă a grupului Red Bull, ar putea semna un parteneriat cu Honda, care ar ajuta constructorul japonez să obţină mai multe date şi să îmbunătăţească astfel performanţele motorului.
Serios, asa bun este sasiul ala? Daca urmareai cursele de sezonul asta observai ca pe multe circuite este inferior si echipei secunde...
Daca RBR schimba pe Mercedes sau pe Audi sau pe Tata motors, va trebui sa redeseneze intreg monopostul. Destul este ca motorul sa aiba 3-4 cm centrul de greutate diferit si deja tot balansul monopostului este dat peste cap. Si sunt sigur ca diferentele sunt mult mai mari intre cele 2 motoare, Renault si oricare altul viitor.
Oricum mentin votul de blam fata de bernie si regulile lui actuale care blocheaza inginerii sa dezvolte motoarele, si mentine astfel o suprematie mercedes spun eu incorecta.
Iar legat de dezvoltare. Fara restriciitle actuale avansul Mercedes ar fi mult mai amre. Momentan la problemele financiare existente la ceilalti ( FIAT - are Alpha Romeo in insolventa, Renault stim cum stau iar Honda a anuntat cel mai mic buget pentru motor) is singuri care isi permit un razboi "financiar" al dezvoltarii.
Singurul motiv pentru care fac gura si ei este ca nu vreau sa investeasca mai mult decat este necesar