Echipa încearcă astfel să prevină problemele înregistrate în cursa de la Melbourne, atunci când Red Bull nu a avut încredere în datele furnizate de senzor şi a preferat să utilizeze propriul dispozitiv, ceea ce a condus la excluderea lui Daniel Ricciardo din clasamentul final.
Publicaţia Auto Motor und Sport susţine însă că senzorul de pe monopostul lui Ricciardo a furnizat date eronate în prima sesiune de antrenamente libere, motiv pentru care a fost înlocuit cu un alt senzor în a doua sesiune.
Exasperaţi de aceste probleme, oficialii Red Bull vin şi cu o propunere care să limiteze erorile senzorilor furnizaţi de compania Gill Sensors.
"Nu ştiu ce vom face.
Poate că ar trebui să montăm doi senzori în locuri diferite şi să luăm în considerare valoarea medie a acestora pentru a reduce riscul unor date eronate", a precizat şeful Christian Horner.Anterior, Horner a fost evaziv dacă Red Bull va utiliza din nou propriul dispozitiv de măsurare a debitului şi în Malaysia, în cazul în care senzorii FIA vor afişa erori de măsurare.
Regulamentul tehnic prevede un debit al carburantului în motor de maxim 100 de kilograme pe oră. Red Bull a făcut apel la excluderea lui Ricciardo din clasamentul cursei inaugurale, însă acesta va fi judecat abia în 14 aprilie, dată până la care vor avea loc şi cursele din Malaysia şi Bahrain.
Via GMM
Sau cumva ei nu pot respecta consumul impus si incearca sa se "strecoare" ca de obicei...?!
serban1955.Pneurile au fost schimbate pt.ca explodau pe circuit si putea sa de-a coltu' cativa piloti."Strigator la cer" auzi?.Toate echipele au fost favorizate la un moment dat.
Eu cred ca serban se refera la prima parte a campionatului cand s/a revenit la seturile de pneuri din anul anterior ptr. simplul fapt ca cei de la RB nu au reusit sa-si adapteze monopostul la setarile de atunci.
Urmare a acestei schimbari s-a vazut cum si-au "revenit" cei de la RB care pana atunci cam schiopata in curse.