Mercedes şi Williams s-au evidenţiat în acest an din punct de vedere al designului monoposturilor cu versiune scurte ale nasurilor. Această formă a părţii frontale este relativ dificil de aplicat din cauza faptului că necesită o structură de rezistenţă mai bună pentru a trece de testele de siguranţă.
Publicaţiile El Mundo Deportivo şi Speedweek afirmă însă că Red Bull Racing va introduce o astfel de versiune cu nas scurt în Marele Premiu al Spaniei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
Ambele surse afirmă că echipa austriacă a reuşit în cele din urmă să treacă testele de siguranţă, după ce anterior le-a ratat de mai multe ori. În plus, noua versiune a nasului ar putea fi chiar mai scurtă decât cele folosite în prezent de Mercedes şi Williams, astfel că ar fi şi dificil de copiat.
"Nasul scurt a fost cea mai dificilă parte a muncii pentru monopostul din 2015", afirmă James Key, directorul tehnic al Scuderiei Toro Rosso, a doua echipă a celor de la Red Bull.Red Bull Racing încearcă să îmbunătăţească astfel performantele monopostului, în condiţiile în care motorul furnizat de Renault nu se ridică la înălţimea aşteptărilor.
Aerodinamica rămâne însă un aspect important pentru performanţe, aşa cum remarca anterior şi Paddy Lowe, directorul tehnic al Mercedes. "Se vorbeşte atât de mult despre unităţile de putere şi recuperarea energiei, însă nu cred că aerodinamica joacă un rol minor", a precizat el.Via GMM
Comentarii (1)