Cea mai inovatoare soluţie a fost introdusă de Williams, care a optat pentru un nas scurt al monopostului, însă acest design pune probleme din cauza dificultăţii de a trece testele de siguranţă impuse de FIA. Cei de la Red Bull au adoptat un nas mai lung, însă directorul de inginerie Rob Marshall a dezvăluit că ar putea implementa pe parcursul sezonului o soluţie asemănătoare cu cea a rivalilor de la Williams.
"Din diversele tipuri de nasuri pe care le-am încercat, cel folosit la Jerez este cel care ne place cel mai mult în prezent.
Fără niciun dubiu, în viitor vor fi alte nasuri şi sunt sigur că echipele sunt pregătite pentru alte nasuri, aripi şi cine ştie ce alte lucruri. Ceea ce aţi văzut în prima zi din prima sesiune de teste nu este ceea ce vom folosi întotdeauna mai târziu", a declarat el.Marshall a admis însă că soluţia folosită în prezent a fost preferată pentru că presupune mai puţine bătăi de cap din punct de vedere al testelor de siguranţă, în special ca urmare a faptului că echipa austriacă a dezvoltat foarte târziu noul monopost pentru sezonul 2015.
"Am avut mai multe opţiuni şi am început programul de teste de siguranţă cu ceva timp în urmă. Am avut ceva probleme şi a trebuit să încercăm nasuri mai uşoare şi mai dure. Programul nostru de teste de siguranţă a decurs bine, dar că de obicei am început designul noului monopost foarte târziu", a adăugat el.
Via Autosport
Vin testele de la Barcelona si nu pot sa testeze in 4 zile, 1000 de chestii diferite asa ca vor testa ce ii doare si este urgent de rezolvat.