Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia Autosport, finlandezul va avea începând de anul viitor un nou inginer de cursă în persoana lui David Greenwood.
Britanicul a semnat deja cu Ferrari după ce începând din 2011 a fost inginer şef la Marussia, echipă care s-a închis înainte de finalul sezonului din cauza problemelor de natură financiară. Greenwood este însă cunoscut în special pentru faptul că a îndeplinit rolul de inginer de cursă şi pentru Fernando Alonso la Renault, inclusiv în sezoanele 2005 şi 2006, în care spaniolul şi-a adjudecat cele două titluri mondiale pe care le are în palmares.
În sezonul 2014, inginerul de cursă al lui Raikkonen a fost Antonio Spagnolo, care va prelua însă un rol la fabrică începând de anul viitor.
Ferrari a confirmat deja că inginerul de cursă al lui Sebastian Vettel va fi Riccardo Adami, fostul său colaborator de la Toro Rosso. Între timp, Andrea Stella, care a lucrat cu Alonso la Ferrari, îl va urma pe pilotul spaniol la McLaren, alături de alte persoane importante din cadrul Scuderiei.Plecarea lui Greenwood de la Marussia în contextul în care adminstratorii echipei au anunţat că organizează o licitaţie în 16 şi 17 decembrie pentru vânzarea bunurilor echipei, printre care se numără şi monoposturile de curse fără motor, dar şi echipamentele de transport la Marile Premii.
Caterham, cealaltă echipă care a ratat prezenţa în Statele Unite şi Brazilia din cauza problemelor financiare, încearcă să găsească un cumpărător cu ajutorul căruia să poată concura şi în sezonul 2015. Echipa a oprit dezvoltarea viitorului monopost imediat ce a intrat în insolvenţă, însă ar putea primi permisiunea FIA de a concura şi anul viitor cu monopostul din sezonul 2014, pentru a putea rămâne pe grila de start.
Comentarii (1)