Chiar dacă rezultatele sale nu s-au îmbunătăţit, finlandezul susţine că la Hockenheim s-a înţeles semnificativ mai bine cu monopostul şi anticipează că în următoarea perioadă va fi capabil să revină în puncte.
"Continui să mă simt aşa cum ar trebui, chiar dacă rezultatele nu sunt acolo unde trebuie. Am simţit mult mai bine monopostul aici, mult mai aproape de stilul meu, am putut să-l pilotez mai mult aşa cum am vrut. În cursă, monopostul s-a simţit bine cu pneuri noi, dar cel de pe partea stanga-fata nu a rezistat din cauza deteriorării aripii faţă.
În alt weekend, când voi avea mai multe componente noi, ar trebui să mă ajute să obţin mai multe puncte în cursă", a declarat el.Coechipierul său Fernando Alonso consideră că este vital ca Raikkonen să înceapă să câştige puncte cu regularitate, în contextul în care Williams a surclasat Ferrari în clasamentul constructorilor după cele trei podiumuri consecutive obţinute de Valtteri Bottas.
"În campionatul constructorilor am pierdut un pic teren în favoarea celor de la Williams. Încă o dată am putut conta pe un singur monopost şi trebuie să îmbunătăţim lucrurile din acest punct de vedere", a precizat el.
Progres? Poate ca terminarea cursei e un progres pentru el.
ai vreun eveniment personal negativ legat de Kimi ...?
eu am unul foarte pozitiv: Interlagos 2007!
e pilot Ferrari la fel ca si Alonso ... un pic de sustinere!
Ca sa sustii? Nu vezi ca omul conduce in sila, ca sa-si ia salariul ala mare de la Ferrari.
Si cu Raikkonen si fara, Ferrari tot in aceeasi pozitie ar fi fost.
Altii pe buna dreptate au sesizat diferenta intre o masina de strada si una de F1. Totusi, mult mai important: e vorba de comportamentul monopostului pilotat - aka dus la limita, sau aproape. Abia acolo poti spune ca monopostul iti ofera/reactioneaza cum astepti sau ti-ar conveni. Pana la urma nu sesizezi nicio diferenta nici intre doua monoposturi de F1 diferite daca doar te plimbi si admiri peisajul.
ps: chiar si o masina de strada poate fi pilotata, dusa la limita (pentru simplul fapt ca si ea are o limita), dar sunt foarte putini care conduc masini de strada si ar putea sa le si piloteze. Cand vorbesti de comportamentul unei masini oricare ar fi ea vorbesti de comportamentul cand e dusa la limita.
In afara de asta, Kimi spunea ceva cum ca stilul sau pe masinile astea nu ridica pneurile in temperatura destul. Temperaturi mai mici inseamna timpi mai slabi.
Stilul lui Alonso se se pare ca se potriveste mai bine la masinile astea. Si acum ce ati vrea, sa faca si Kimi ce face Alonso, sa-i copieze stilul? In primul rand e deja format cu stilul sau si e greu sa si-l schimbe, e un automatism, creierul va incerca mereu sa comute pe ce e obisnuit. Apoi e aproape imposibil sa copiezi stilul unui alt pilot pentru ca numai el stie exact ce face. Dar sa presupunem ca reuseste Kimi sa-i copieze stilul lui Alonso. Pai nu tot originalul (Alonso) care face asta de ani de zile va face o treaba mai buna?
Solutia nu e asa zisa adaptare a pilotului ci sa-i dai pilotului ce-i convine. E posibil ca Raikkonen sa ramana mereu in umbra lui Alonso dar e posibil si sa asistam la o revenire spectaculoasa.
yup, multi vorbesc din ce stiu ei ca au simtit cu masinile pe care le-au condus; de unde sa stie cum e sa pilotezi, ce presupune asta