Finlandezul a acuzat în mai multe rânduri probleme cu pneurile, dar şi în momentele de frânare şi de intrare în viraje. Chiar dacă directorul tehnic James Allison aprecia recent că Raikkonen este pur şi simplu mai lent decât Alonso, conducerea Scuderiei a decis să-l ajute pe fostul campion mondial.
În acest sens, David Lloyd, inginer la echipa de teste a celor de la Ferrari, va fi adjunctul lui Antonio Spagnolo, inginerul de cursă al lui Raikkonen, începând cu Marele Premiu al Canadei. Britanicul va fi astfel prezent la curse cu scopul de a asigura o comunicare mai bună între Raikkonen şi echipa tehnică, în speranţa că acest lucru va conduce la o ameliorare a problemelor din prima parte a sezonului.
Ferrari nu a precizat însă dacă schimbarea are un caracter temporar pentru următoarele curse sau dacă va fi aplicată pe tot parcursul sezonului.Ferrari a introdus un update semnificativ la Montreal, inclusiv o nouă podea şi îmbunătăţiri de natură software pentru motor, care în antrenamente a părut să funcţioneze conform aşteptărilor.
Via Autosport
Cam asta e povestea. Ati vrut un duel intre piloti foarte buni, uite ca are loc. Din pacate unul dintre ei se va distanta de celalalt. Sper ca Raikkonen sa revina pe parcurs si la anul sa-si ia revansa. Anul asta e cam greu sa termine in fata lui Alonso. Spaniolul e mult mai constant. Totusi Alonso vrea ca Ferrari in 2015 sa lupte pentru titlu. Daca se va intampla asta, mi-e teama ca Raikkonen din nou va fi surclasat de spaniol care nu-i va lasa nici o sansa. Atunci va fi razboi. Atunci o sa sufere Raikkonen.
Partial adevarat... problema actuala este ca acum Mercedes sunt mult prea in fata iar cand unul din piloti castiga celalat vine imediat dupa el... vedem astfel un paradox: pilotul care a dominat mai mult e al doilea! In 2007 sitatia era alta pt ca se infiltrau si alte echipe in lupta, distantele dintre coechipieri cresteau si inclusiv punctele... sunt convins ca daca acum la Mercedes ar fi coechipieri Hamilton si Alonso situatia ar fi neschimbata... chiar Alonso ar fi mult mai aproape de Hamilton decat Rosberg...
1 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 60 2:06:26.358 2 10
2 5 Felipe Massa Ferrari 60 +8.1 secs 3 8
3 15 Mark Webber Red Bull-Renault 60 +65.6 secs 6 6
4 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 60 +65.9 secs 12 5
5 14 David Coulthard Red Bull-Renault 60 +73.6 secs 20 4
6 9 Nick Heidfeld BMW 60 +80.2 secs 4 3
7 10 Robert Kubica BMW 60 +82.4 secs 5 2
8 4 Heikki Kovalainen Renault 59 +1 Lap 7 1
9 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 59 +1 Lap
Da-mi si mie un link cu povestea asta!! sau spune-mi CUM AI CALCULAT?? 2 (doua) ore? Nu ti se pare cam SF??
Daca excluzi Japonia (abandon Alonso) si China (abandon Ham) rezulta o diferenta de 101.1 sec in favoarea lui Alonso. Dar e absurd sa nu consideri ca unele curse au fost cu evenimente de cursa, pentru ca te intereseaza cine e mai rapid la SUTIME de secunda. In Nurburgring Ham a ales pneuri prost (dry pe wet) si era mai mult pe afara ... iar in Brazilia a fost problema aia cu cutia de viteze. Poti sa alterezi calcule facute cu sutimi de secunda cu asa ceva?? Deci, excluzand Nurb si Interlagos, rezultatul e de 5.3 sec in favoarea lui HAMILTON de data asta....
Oricum, repet, nu poti sa socotesti in felul asta ca sa decoperi cine e mai rapid adica mai bun. E absurd sa bagi la gramada o sumedenie de evenimente de cursa. Hamilton a gresit mult, era des pe afara, pe aratura ... dar ca timpi pe tur il surclasa pe Alonso. Asta au vazut si cei de la McLaren (aia stau cu ochii pe timpi toata cursa nu se uita ca tine ....) si de asta au ales sa-l pastreze pe Hamilton. Pentru ca era un debutant mai rapid decat Alonso si odata ce capata experienta ar fi gresit mai putin si ar fi devenit pilotul care e astazi, rapid si fara greseli, un pilot mai bun decat Alonso. Chiar si asa, mic, debutant si prost l-a invins pe campionul en titre, s-a clasat pe 2 inaintea lui Alonso care a terminat pe 3. In definitiv asta conteaza.
DAR TU DE UNDE AI SCOS 2 ORE?? Ai aruncat asa un "argument" sperand ca nu descopera nimeni??