De altfel, echipă britanică şi-a manifestat de mai multe ori optimsmul că va reuşi să-l convingă pe finlandez că-i poate oferi un monopost cu care să lupte pentru victorii şi titlul mondial.
Cu toate acestea, Raikkonen a dezvăluit joi că nici măcar nu a început negocierile cu Lotus în perspectiva unui nou contract, întrucât echipa nu şi-a rezolvat încă problemele financiare. "Ei cunosc motivele pentru care lucrurile nu merg mai departe în prezent şi până când nu rezolvă acele probleme nu putem vorbi despre anul viitor. Este foarte simplu. Ei ştiu foarte bine motivele", a declarat fostul campion mondial.
Presa internaţională a speculat că Lotus are datorii de 120 de milioane de euro, echipa afirmând ulterior că 90 de milioane de euro din această sumă o reprezintă de fapt finanţările nerambursabile acordate de proprietari.
Chiar şi aşa, problemele persistă pentru că parteneriatul cu grupul de investitori care formează Infinity Racing nu a fost încă semnat, deşi a fost anunţat încă din luna iunie şi în ciuda declaraţiilor pozitive ale oficialilor.
Cu toate acestea, Raikkonen susţine că nu este dezamăgit că nu a ajuns la un acord cu Red Bull, echipa care nu se confruntă cu astfel de probleme."Nu cred că este ceva ce a mers prost. Poate au vrut altceva. Nu ştiu, trebuie să-i întrebaţi pe ei. Pentru mine nu contează cu adevărat. Este bine şi nu este pentru prima oară când mi se întâmpla asta. Uneori discuţi cu oamenii şi nu ajungi la o înţelegere", a adăugat el.
Via Autosport
Chiar daca iti puneau conditii sa fii locotenent pt Vettel, te duceai acolo si stergeai cu el pe jos pana iti umblau pe la piulite...
Nici un pilot de top nu va merge la Red Bull atat timp cat acolo e Vettel. Energizantele si-au facut putina publicitate vara asta pe spatele lui Kimi. Dintre echipele de top Red Bull pare sa fie cea mai mare țață din F1. Parca sunt desprinsi din ziarul Cancan. Si exemplele sunt numeroase de-a lungul existentei acestei echipe.
Cred ca Alonso si Raikkonen ar forma un cuplu de piloti foarte cerebral. Numai ca Ferrari nu stie sa lucreze pentru doi piloti. Si abia o face pentru unul singur. F1 ar avea mult de castigat la capitolul spectacol cu Kimi si Fernando in aceeasi echipa. Ar fi lupte duse dincolo de limite, dar cred ca cei doi s-ar respecta si nu s-ar scoate inutil din cursa. Cred ca cel mai bun s-ar decide pe circuit. Sa nu uitam ca si Ferrari a avut un cuplu de piloti ca Farina si Ascari.
Chiar daca iti puneau conditii sa fii locotenent pt Vettel, te duceai acolo si stergeai cu el pe jos pana iti umblau pe la piulite..."
De unde stii a cita oara prinde masina de titlu? s-a mai retras odata chipurile alungat de la Ferrari, nimeni ici u se gindea ca il va mai lua cineva sa piloteze, dar s-a intors si este unul din cei mai pretiosi piloti de pe grila. Cit despre Vettel si RB, iti mai aduci aminte ce diferenta era intre bolizii lui Vet si Web?cum se strica de fiecare data ceva la WEB si la VET totul perfect?a nu sa "stricat" odata KERS la Vet,cind era cu cteva zeci de secunde infata urmatorului concurent, dar prin minune peste citeva tururi sa pornit.
Daca RB au tot spus ca nu favorizeaza pe nimeni si ambii au sanse egale, de ce nu l-au schimbat pe Web mai devreme, ca rata toate starturile,ca nu putea tine pasul cu VET.?
Parerea mea e ca Kimi a luat o decizie corecta. si cred ca la Ferrari e asemenea situatie,cit timp e alonso acolo, poti fi doar ajutorul lui.
In 2010 mai era vorba sa mearga la RBR dar nu s-a dus. De aceea am zis a doua oara. Daca se ducea poate ca avea mai mult de 1 titlu. Senna a facut pe drq in 4 sa mearga la williams pentru ca vroia titlu. Stim care a fost istoria pana la urma, dar daca chiar ai incredere in ceea ce poti nu iti pasa peste ce pilot favorit dai la nus ce echipa. Mergi acolo si divedesti ca esti mai bun si vei deveni cu siguranta favorit. Alonso a mers ca favorit la mclaren dar hamilton l-a batut si ASA a devenit favoritul echipei.
Cum zicea si cineva mai sus, toti cu gura pe masina lui vettel dar cand e vorba sa-i faca o concurenta din cadrul aceleiasi echipe Nuuu, prefera sa stepte ca poate vor ave4a candva masina nr 1