Raikkonen: "Am plecat de la Lotus pentru că nu mi-am primit salariul"

de Daniel Popescu
Joi, 19.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen a dezvăluit că motivul pentru care va pleca de la Lotus este că nu şi-a primit salariul. Finlandezul nu crede însă că va intra în conflict cu Fernando Alonso la Ferrari.

Motivul pentru care am părăsit echipa are pur şi simplu legătură cu banii. Adevărul este că nu mi-am primit salariul.

Kimi Raikkonen
Pilot Lotus
Kimi Raikkonen a confirmat săptămâna trecută semnarea unui contract pe două sezoane cu Ferrari, după ce apelurile sale pentru a primi garanţii financiare din partea celor de la Lotus nu s-au materializat. Aflat în Singapore, finlandezul a dezvăluit adevărata semnificaţie a acestor garanţii financiare şi spune că motivul pentru care va părăsi echipa la finalul sezonului este că nu şi-a primit salariul.

"Îmi place să concurez. Acesta este singurul motiv pentru care sunt aici şi nu contează numele echipei. Trebuie să întrebaţi echipa despre motivele pentru care nu am fost plătit, dar motivul pentru care am părăsit echipa are pur şi simplu legătură cu banii. Adevărul este că nu mi-am primit salariul. Este o situaţie nefericită, dar vreau să ajut echipa cât pot de mult", a declarat fostul campion mondial.

Sigur că vor fi lupte dificile pe circuit cu Alonso şi uneori lucrurile vor merge prost, dar sunt destul de sigur că totul va fi bine.

Kimi Raikkonen
Pilot Lotus
Raikkonen va face pereche la Ferrari cu Fernando Alonso, însă nu crede că acest lucru va conduce la conflicte între cei doi, aşa cum speculează presa şi numeroşi alţi piloţi din anturajul Formulei 1.

"Nu văd niciun motiv pentru care relaţia nu ar funcţiona.

Suntem suficient de maturi pentru a şti ce facem, iar echipa lucrează cu siguranţă la lucrurile potrivite. Dacă se întâmplă ceva sunt sigur că putem discuta, nu este ca şi cum mai avem 20 de ani. Poate mă înşel, dar timpul va spune şi sunt destul de sigur că lucrurile vor fi bune. Sigur că vor fi lupte dificile pe circuit şi uneori lucrurile vor merge prost, dar sunt destul de sigur că totul va fi bine", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (9)

  • Lotus nu-l plateste da munceste. La Ferrari in 2010 nu a muncit da a fost platit.
    19 0
  • replica lui alonso
    Alonso said he was always kept up to date with Ferrari's line-up decision, revealing that he backed Räikkönen after the Italian marque opted to part ways with Massa.

    "I was always informed about the team's movements," Alonso said. "It's true, I think, that until the last moment the team didn't make a decision, and when they decided that it was better to change Felipe they asked me what was my opinion. My opinion was that Kimi was the best in the market, especially with many changes next year, so a team-mate with many years of F1 was important. The team chose him; I'm happy."
    10 2
  • replicalareplicaluialonso
    si massa e "vechi" in F1. Kimi din 2001 si massa din 2002. Dar Kimi a lipsit in 2010 si 2011. Da, e ciudat ca in 2010 Kimi nu stia sa dezvolte monoposturi iar acum stie in viziunea Ferrari. Aia ca vezi doamne ca a invatat in ultimii 2 ani nu tine pentru ca Alison si Lotus au spus inca din februarie 2012 ca Kimi STIE sa comunice cu mecanicii si ca stie sa dezvolte monoposturi. In 2012 tifosii trebuiau sa-l vada pe Kimi personajul negativ iar Ferrari stia sa manipueze presa in acest sens. Ca sa fie mai lina aterizarea lui Alonso. Dar uite ca adevarul mai iese si la iveala si cei care au intoxicat opinia publica pica de prosti contrazicandu-se.
    11 8
  • replicalareplicaluialonso
    Corectura: In 2010 tifosii trebuiau...
    2 3
  • Bogdan
    Sper ca Raikkonen a stipulat in contractul pe care l-a semnat cu Ferrarii toate portitele necesare.
    6 2
  • @replicalareplicaluialonso
    Adicalea, dupa logica ta, Ferrari dupa ce-l disponibilizau pe mass trebuia sa opteze tot pentru...massa, ca e cel mai "vechi" in F1....Recunosc, la asta nu m-am gandit, prietene :)
    5 7
  • @repllarepllarepl
    adicatelea citesti da nu intelegi.
    'a team-mate with many years of F1 was important"
    referitor la ce am citat din declaratia lui alonso am zis ca si massa este cam la fel cu ani multi in F1 ca si raiko. E gresit? In rest nu stiu ce iti imaginezi tu.
    5 4
  • iti mai spui o data
    Exista ipoteza de lucru pentru alonso care spune ca: "and when they decided that it was better to change Felipe they asked me what was my opinion. "
    Apoi Alonso este consultat iar el spune ca: "My opinion was that Kimi was the best in the market, especially with many changes next year, so a team-mate with many years of F1 was important.". E nivel de logica de clasa I. Ori nu citesti tot cuprinsul ori esti d-ala cu "caterinca" in gat si-atunci iti spun Pa.Adicalea.
    1 5
  • hai sa-ti mai zic si io
    da mah, tu spui ca in contextul ala, massa fusese deja debarcat si se alege din ce este disponibil pe piata sa fie cu ani de experienta.
    Cand am citit:
    a team-mate with many years of F1 was important"
    mi-a picat fisa ca si Kimi si Massa sunt cam din aceeasi perioada in F1, o mica observatie si apoi am trecut la partea cealalta cu competentele de dezvoltator ale lui Kimi in declaratiile scuderiei.

    Tu ti-ai imaginat restul. Eu am facut doar o observatie. Ai extins observatia cu ce impresii aveai tu cum ca eu bat apropouri ca nu mai treia schimbat massa daca criteriul era vechimea in F1. Eu am batut alte apropouri: cica il aduce pe raikko ca are experienta & sit cand atunci cand a plecat nu avea experienta & sit. Apoi din primele luni la Lotus are experienta & sit. O fi invatat in WRC sa dezvolte un monopost de F1. Sau a mintit Domenicalli in 2010 si raikko stia sa dezvolte. Sau minte acum, nu il aduce ca stie & sit ci vrea o solutie, poate e mai rapid decat alonso.
    Dar pe tine tocmai partea asta te-a iritat si ai zis sa ma taxezi cu inchipuirile tale din prima parte. Nuci, peste, galbenus de ou si cofeina!
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru