Raikkonen admite că stilul său de pilotaj îi afectează rezultatele

de Daniel Popescu
Marti, 22.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen a recunoscut că stilul său de pilotaj are o influenţă negativă asupra rezultatelor pe care le obţine în acest sezon.

Esential 11 puncte a obtinut Kimi Raikkonen in primele patru curse ale sezonului
41 este numarul de puncte castigate de Fernando Alonso in acelasi interval de timp
Kimi Raikkonen a avut parte de un debut dezamăgitor de sezon, în care a obţinut doar 11 puncte în primele patru curse. Parţial, acest lucru este justificat de lipsa de competitivitate a monopostului Ferrari, însă Fernando Alonso a câştigat 41 de puncte în acelaşi interval de timp.

În acest context, fostul campion mondial a admis că stilul său de pilotaj nu este tocmai potrivit pentru noul regulament tehnic, aceasta fiind de altfel şi una dintre explicaţiile lipsei de rezultate.

"Cred că depinde mai mult de stilul de pilotaj, plus că vremea a fost rece, iar pneurile nu au funcţionat. Evident, dacă ar fi existat o problemă nu am fi fost rapizi sau mulţumiţi de noile pneuri, aşa că probabil este o combinaţie de factori între temperaturile scăzute, configuraţia circuitului şi stilul meu de pilotaj", a declarat el.

Chiar dacă aparent o schimbare a stilului de pilotaj ar trebui să rezolve problema, Raikkonen consideră că este mai bine să găsească o soluţie tehnică prin care monopostul să obţină rezultate bune şi cu acest stil de pilotaj.

"Toată lumea urăşte asta, dar nu există un buton magic şi nu schimbă totul în privinţa stilului meu de pilotaj.

Trebuie să muncim şi să găsim soluţii şi sper să nu mai avem astfel de probleme. Este greu să ieşi dintr-o astfel de situaţie, în special în timpul cursei", a adăugat el.

Via F1Zone

Comentarii (6)

  • SA SPERAM CA SE ADAPTEAZA REPEDE KIMI PT CA MERITA MAI MULT ,SPER CA VETTE SA NU SE ADAPTEZE CIT DE CURIND FORTZAA ALONSOO
    21 17
  • Daca testele erau permise, Kimi ar fi recuperat mult mai repede, imbunatatindu-si stilul de pilotaj sau adaptandu-l la noile conditii. Dar cum stim ca Raikkonen nu se intelege cu simulatorul, se dovedeste ca simulatorul nici nu-l ajuta in acest sens. Stilul de pilotaj nu se schimba/construieste in fata unui monitor, ci pe circuit. Si nici in antrenamente nu poate testa foarte mult, ca sa nu uzeze motorul. A mai avut si ghinion, fiind lovit de cate un adormit. Iar la varsta sa e imposibil sa-si schimbe stilul de pilotaj.
    Complicata situatie. Poate ii vine vreo idee geniala dupa vreo sticla de berica.
    10 12
  • GrosJan
    "aşa că probabil este o combinaţie de factori între temperaturile scăzute, configuraţia circuitului şi stilul meu de pilotaj"

    1) temperaturile scazute - deci probabil ar fi mai bine la vara in Europa
    2) configuratia circuitului - asa sunt circuitele, cu astea "defilam"
    3) DA, stilul de pilotaj de poate trage in jos sau te poate impinge sus in functie de tipul masinii de concurs

    "Toată lumea urăşte asta, dar nu există un buton magic şi nu schimbă totul în privinţa stilului meu de pilotaj"

    dap, odata format (stilul) cam cu ala mori. Se pot face unele mici adaptari, uneori iese alteori nu. Dar stilul de pilotaj explica si de ce campionii nu pot excela in orice tip de competitie, avem campioni diferiti in functie de disciplina, fiecare pe specificul lui, fiecare cu meritul sau. Pilotul incearca sa faca cum stie el indiferent de tipul masinii, daca se potriveste bine, daca nu cam asta e. Kimi a fost destul de bun pentru F1 dar nu si pentru raliuri. Leob invers, samd
    11 5
  • Kimi trebuie sa adapteze, sa schimbe ceva in stilul de pilotaj ca sa obtina rezultate. Asa a facut si Alonso cand era cu Massa iar brazilianul se plangea de acelasi lucru. Conteaza f mult masina, conteaza setarile pe fiecare monopost. Personal as vrea sa-l vad in acelasi regim cu Alonso sa se motiveze reciproc. Au fost doua foste glorii care afirmau ca Raikkonen va avea un avantaj din cauza noului motor si nu intelegeam logica afirmatiilor lor. N-o inteleg nici acum.
    4 3
  • pablo256r
    Hai Kimisor ca poti.
    Incerca sa pui mai multa munca in ceea ce faci. Cere ajutor de la colegul de echipa si stafful Ferrari. Te vor ajuta cu siguranta.
    Lasa naibii ingamfarea de mare campion ca nu merge.
    Pune osul la treaba, daca ajuta da cateva ture si cu simulatorul. Nu-ti place? Baga o votca si ... baga mare!
    Hai ca poti!
    Ferrari are nevoie de doi piloti care sa puncteze cat mai mult. Probabil cu Merc nu vaeti cum sa va puneti anul asta. Dar pe restul puteti sa-i puneti in spatele vostru!
    7 4
  • Stim cu totii ca in anii trecuti Ferrari se chinuiau cu pneurile nu stim de ce dar se incalzeau foarte greu ca atare pierdeau mereu prima parte a cursei ( mai ales dupa revenirea la pneurile initiale in 2013), acum ca au rezolvat in mare aceasta problema au un motor mai slab decat ai celor de la Mercedes plus ca parca este facut pana acum au avut parte doar de piste mai reci decat in mod normal datorat ploilor din weekendul premergator cursei.
    Sa vedem ce vor face in Spania pe un circut arhiecunoscut si cu temperaturi stabile unde probabil ca setarile initiale vor fi viabile.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru