La numai două zile după Marele Premiu al Austriei, toate echipele cu excepţia celor de la Manor vor reveni pe circuitul Red Bull Ring pentru o sesiune de teste de două zile.
Testul avea o semnificaţie aparte pentru McLaren, ca urmare a faptului că echipa a introdus în Austria un upgrade semnificativ pentru monopost, inclusiv un nas scurt, aripa faţă, podea şi deflector, care au fost implementate doar pentru Fernando Alonso.
Cele mai multe dintre acestea au fost însă avariate în accidentul suferit de spaniol în cursa de duminică, iar echipa are componente de rezervă doar pentru noul nas scurt şi aripa faţă. Prin urmare, echipa va testa mai puţine update-uri decât se aştepta iniţial, iar Alonso va urca în cockpit miercuri.
Cei de la Force India sperau de asemenea să testeze noua versiune îmbunătăţită a monopostului, însă evenimentul a fost amânat pentru Marele Premiu al Marii Britanii de peste două săptămâni.
Iată programul complet al celor nouă echipe care vor participa la sesiunea de teste de pe circuitul Red Bull Ring:
Echipa | Marti, 23 iunie | Miercuri, 24 iunie |
Mercedes | Nico Rosberg | Pascal Wehrlein |
Ferrari | Antonio Fuoco | Esteban Gutierrez |
Red Bull | Pierre Gasly | Daniel Ricciardo |
Williams | Susie Wolff | Valtteri Bottas |
McLaren | Stoffel Vandoorne | Fernando Alonso |
Lotus | Romain Grosjean | Jolyon Palmer |
Force India | Pascal Wehrlein | Esteban Ocon |
Toro Rosso | Max Verstappen | Marco Wittmann |
Sauber | Raffaele Marciello | Felipe Nasr |
Nu inteleg de ce Williams insista sa-i faca mofturile lu Susie Wolff ... poate ne trezim cu ea in locul lui Bottas in 2016
Rosberg face bine ce face: daca vrea sa il bata pe Hamilton trebuie sa puna osul la treaba si sa caute toate setarile pentru monopost pentru a fi cel mai bun, avand in vedere ca are acelasi pachet cu coechipierul cu care se lupta la titlu. Daca vrea sa castige campionatul, nu trebuie sa astepte de la echipa sa ii faca si setarile, iar el doar sa se urce in masina si sa conduca. Trebuie sa contribuie cu partea lui de garaj pentru a face monopostul competitiv.
Eu nu am sa inteleg niciodata chestiile astea precum femeile trebuie sa fie la cratita. Chiar daca e nevasta lui Wolff, inseamna ca stie sa umble si cu covrigul, altfel nu ajungea niciodata aici. Ah, ca nu e pilot sau ceva de genul pentru a lua un start intr-un mare premiu, e partea a doua. Dar sunt convins ca ea, pusa cap la cap cu oricare dintre voi, v-ar bate de v-ar suna apele in cap pe circuit.
Asa ca, sa o lasam putin mai moale cu amandoi. Ce ziceti?
ti-am mai zis ... du-te fa-i un copil lui Hamilton si lasa-ne
dc Rosberg iese campion o sa sari de pe pod?
Rosberg iese campion doar daca este ajutat de echipa sau daca Hamilton va avea 2-3 abandonuri in plus ... daca se va intampla imi va parea rau dar nimic mai mult si oricum mai degraba il prefer pe Nico decat vitelusul cu 4 titluri de carton.Asa ca stai linistit Soxy ca nu am ganduri sinucigase si bolnave ca tine si iti recomand pe viitor sa nu mai jignesti.
imi cer scuze pentru eventualele ofense facute
doar ca nu pot intelege acei fani care divinizeaza unii piloti ... sorry
Tu ai afirmat că: "S-a dovedit stiintific, ca femeile nu rezista fizic intr-un monopost de F1 chiar daca au viziune asupra traselor ideale. E vorba de mama natura."
Iar eu te-am întrebat: "Până la urmă, ce te faci să crezi că mama natură ar avea ceva împotriva femeilor-pilot?" Atâta tot.
@Nae - "Nu au reusit nici macar sa se califice pt o cursa de F1 (studiaza in arhive si vei gasi)". Prima femeie care ia startul in cursa de F1 este Maria Teresa de Filippis in 1958 - participa in 5 curse. A doua femeie care participa in 2 sezoane de Formula 1 si care ia prima jumatate de punct este Lella Lombardi 1974-1976. Mai sunt inca 3 care au luat starturi, au participat maxim 3 curse si nu au luat puncte.
Asta am gasit eu in arhiva. E adevarat, femeile nu au facut performanta in Formula1, dar sa ajungi sa spui ca nu sunt construite pentru sportul asta, ca are ceva forta G cu saraca femeie, e aiurea. De altfel, antrenamentele de fitness, sala, etc se fac foarte strict si au menirea de a intari corpul exact pentru aceste forte care pot actiona asupra lui.
@lcr - asta cu capriciul dnei Wolff e relativa. E adevarat ca locul ei acolo e un pic cam ciudat, mai ales ca este sotia patronului de la Mercedes - dar nu se stie ce intelegeri au ei pe acolo, si numai intr-o tara ca a noastra se pot trage din prima concluziile ca e vorba de nepotism si chestiuni de acest gen. Asa are si Lotusul femeie ca pilot de teste (bine, Lotusul are o lista garla de piloti de teste), daca era ea la testare tot atata gargara era?!