Potrivit unor informaţii dezvăluite de publicaţia germană Auto Motor und Sport, Ferrari a luat decizia de a nu proteja turbina motorului printr-o carcasă de protecţie, aşa cum au procedat rivalii de la Mercedes şi Renault. Scuderia obţine în acest mod o unitate de propulsie cu 3-4 kilograme mai uşoară, element care poate influenţa distribuţia greutăţilor în monopost şi, implicit, performanţele tehnice.
Mercedes şi Renault susţin însă că o astfel de carcasă de protecţie este necesară pentru ca în cazul în care motorul cedează să nu împrăştie componente pe circuit. Controversa va fi discutată de cei trei constructori împreună cu FIA pe parcursul acestei săptămâni.
Aparent, Renault a pregătit un film demonstrativ în care va arăta ce se întâmplă în cazul în care un motor turbo explodează în timpul unei curse.Via GMM
Pot sa puna bine merci intarituri in jurul motorului si turbinei si cu asta basta.
Nici nu am inceput inca si deja incep atacurile?
Sa fim seriosi, daca se incepe asa nu stiu daca dupa ultima cursa vom sti cine e campionul si asta pentru ca nu au fost judecate toate contestatiile.