Totuşi, întreruperea recentă a negocierilor a generat speculaţii cu privire la posibilitatea ca producătorul francez să-şi îndrepte atenţia spre alte echipe. La vremea respectivă, Gerard Lopez, proprietarul Lotus, a exclus orice posibilitate ca echipa britanică să fie vândută, însă publicaţia italiană Autosprint susţine contrariul.
Potrivit sursei citate, Lotus şi Renault se află în ultimele faze ale unui proces de negociere care implică achiziţionarea echipei de către constructorul francez, iar o decizie finală în acest sens este aşteptată până la sfârşitul lunii mai. În plus, Renault intenţionează să-l nominalieze pe Bob Bell, fost director tehnic la mercedes, în funcţia de şef al echipei.
Principalul obstacol pentru o astfel de tranzacţie este că Lotus foloseşte în prezent motoare Mercedes pe baza unui contract valabil până în 2020 şi este greu de crezut că acest parteneriat va rămâne în vigoare în cazul în care Renault va deveni proprietarul echipei.Printr-o astfel de tranzacţie, Renault ar reintra în posesia echipei de Formula 1 cu sediul la Enstone, care a concurat cu numele constructorului francez în perioada 2002-2009, la finalul căreia i-a vândut echipa lui Gerard Lopez şi a rămas în competiţie doar în calitate de furnizor de motoare.
Via Autosprint
Pentru ca oricum este nevoie de depus multa munca pentru a implementa aceste concepte pe motorul propriu.
In cativa ani cred ca motoarele vor fi tot mai apropiate ca performante, fiecare echipa extragand maximul in limitele regulamentului curent.
Doar daca nu se schimba iarasi regulamentul...