De altfel, publicaţia germană Auto Motor und Sport susţine că inginerii Mercedes au reuşit deja să obţină un spor de 50 de cai putere pentru motor comparativ cu sezonul precedent. Christian Horner, şeful celor de la Red Bull Racing, nu exclude varianta că diferenţa dintre Mercedes şi rivalii de la Renault şi Ferrari să crească în acest an.
"Nu ne dăm bătuţi. Dar având în vedere mărimea deficitului nostru, ca şi faptul că Mercedes va continua de asemenea să dezvolte unitatea, va fi dificil să reducem diferenţa semnificativ în 2015.
Dacă este să dăm crezare zvonurilor, există riscul nu numai că diferenţa să nu se reducă, ci chiar să crească", a declarat el.Între timp, publicaţia spaniolă El Mundo Deportivo susţine că Mercedes ar putea adopta culori noi pentru monopost în sezonul 2015, cu o nuanţă cromatică. Aceeaşi publicaţie afirmă că McLaren ar putea lua o măsură similară din cauza faptului că furnizorul de motoare Honda nu vrea ca actualul argintiu să fie asociat cu Mercedes.
În testele de iarnă, echipa ar putea utiliza culoarea portocalie folosită în 1997 sau un monopost alb, înainte de a stabili culorile finale ale sezonului în funcţie de numele eventualului sponsor principal.
Via Motorsport, Motorsport
Pentru Honda si McLaren planul mi s-a parut foarte clar de la inceput. Au asteptat ca altii sa aduca motoarele, evident cei de la McLaren au studiat cat au putut de bine motorul Mercedes si le-au furnizat celor de la Honda tot ce au putut, pentru a le oferi orice avantaj era posibil sa-l ofere. Honda nu s-a chinuit sa vina cu motorul in 2014 pentru ca ori era in urma rau ori nu aveau incredere in el, ori au nevoie de rezultate foarte bune, probabil cei de la McLaren au venit cu planul asta. Acum un an mai tarziu, motorul Honda inca nu se stie ce poate, nici macar cei de la Honda nu par sa aiba incredere in acest motor, altfel nu se stresau cu toate plangerile astea cu bai nu putem dezvolta, bai ce conteaza ca am stat un pe bara, ce conteaza ca nu am venit cu motorul in 2014 ca restul.
Mie personal mi se parea ok ca Honda sa omologheze motorul in 2014 si totul era Ok. Greseala a fost a celor de la FIA care nu trebuiau sa accepte ca cineva (oricine) sa aduca un motor dupa ce altii au omologat varianta lor de motor, atata timp cat regulamentul este foarte restrictiv in ce se poate schimba dupa, deh de dragul costurilor.
Treaba trebuia sa fie simpla de la inceput... Cine nu omologheaza in 2014, omologheaza in 2018 sau 2020 si gata problema. Reguli clare, aia trebuia sa fie idea de baza.