Publicaţia italiană Gazzetta dello Sport susţine că noul monopost Ferrari F14 T include un sistem inovator pentru motor care "colaborează" cu injecţia directă pentru a menţine o temperatură scăzută a motorului şi pentru a economisi consumul de carburant.
Practic, în anumite momente, curgerea combustibilului este întreruptă, un element care, dacă funcţionează corect din punct de vedere tehnic, poate reprezenta un avantaj important în 2014, întrucât viteza de curgere a combustibilului este limitată.
În plus, consumul de carburant va juca un rol esenţial în sezonul care va începe peste numai o lună, întrucât un pilot poate utiliza cel mult 100 de kilograme de combustibil într-o cursă.
Informaţiile despre sistemul inovator introdus de Ferrari vin la numai câteva zile după ce o altă publicaţie italiană a susţinut că sistemul de răcire al monopostului Ferrari este format din tuburi din micro-fibre de titan cu un diametru intern de numai 0.2 milimetri, în locul tradiţionalelor prize de aer.
În plus, înainte de prima sesiune de teste de la Jerez au existat informaţii potrivit cărora Ferrari nu utilizează o carcasă de protecţie pentru motor, astfel că unitatea de propulsie 3-4 kilograme mai uşoară.
Renault şi Mercedes consideră că utilizarea carcasei de protecţie este obligatorie.Via GMM
sper ca in timpul curselor sa nu mai fie vorba de mici update-uri ci de ceva inovator..
Aruncati si voi o geana pe f1.com si vedeti cam cate titluri mondiale au totusi cei de la Ferrari,adica cu unul mai putin decat Williams si Mc Laren la un loc.
Cred ca asta spune totul,la urma urmei,chiar daca nu sunt ei cei mai mari revolutionari la capitolul inventii...aici cred ca totusi Renault au avut cele mai multe de spus...
Esti un pic idiot; am specificat mai sus ca McLaren cu Williams la un loc au mai mult cu un punct decat Ferrari,deci nu vad cum o sa egaleze,decat daca nu cumva la una din ele le va retrage cineva un titlu...
Daca stergi prin "cookies" , poti sa-ti dai mai multe voturi pozitive,din cate am auzit...