Presa internaţională a relatat de mai multe ori că, pe lângă cvadruplul campion mondial, Scuderia încearcă să opereze o serie impresionantă de recrutări de la echipele rivale.
Publicaţia italiană Gazzetta dello Sport susţine că Ferrari a angajat nu mai puţin de 60 de oameni noi în departamentul care se ocupă de motorsport, iar aceştia provin de la echipe precum Mercedes, McLaren, Lotus şi Williams.
În plus, există recrutări inclusiv de producătorul de motoare Renault, însă cele mai importante par a fi cele de la Mercedes. Sursa citată afirmă că Wolf Zimmermann, specialist în dezvoltarea sistemelor hibride, şi Cedric Cornebois, un expert în combustia motoarelor, vor lucra pentru Ferrari începând din sezonul următor.
Informaţiile nu au fost confirmate de Ferrari.
Via Motorsport
Si Mclaren a adus 40 de oameni anul acesta doar pentru Woking si sasiul masinii, ma gandesc ca si Honda au mai recrutat pentru partea de motoare. Doar in septembrie cand se spunea ca sunt in urma, se spunea ca investeau enorm, colosal, mobilizand resurse in toata Japonia.
We are building an empire...
Dacă nu-i ia pe ăia care contează, degeabă aduc ei o armată de oameni. Newey momentan le-a închis ușa în nas, cred că mai multe șanse are să ajungă pe la McLaren/Mercedes decât Ferrari. Sau poate peste vreo 10 ani, când copiii lui vor fi destul de mari încât să stea și singuri :))
Ron Dennis chiar l-a descris ca "a piece of jewelry" sau "it's a mind blowing". Sa admitem ca Ron exagereaza sau delireaza dar daca surse BBC si Sky Sports spun ca datele Honda contureaza o paritate cu motorul Mercedes din 2014, acum in noiembrie cand Honda mai poate liber sa dezvolte inca doua luni fara restrictii de genul "doar asupra 48% din motor poate fi intervenit", cred ca Honda mai pot scoate ceva cai pana in februarie-martie. Hai sa calculam. Deci actuala versiune de motor spune cam cat Mercedes. Motorul Renault 2014 este mai slab cu 75 de cai decat cel Mercedes, iar Red Bull a spus ca nu vor putea recupera mai mult de 50 de cai de-a lungul iernii. Nici nu este sigur ca vor fi recuperati pana in luna iulie, deci prima parte a anului 2015 (asa au spus ei). Motorul Ferrari este cu 30-40 de cai mai slab ca cel Mercedes, despre ei presa italiana a spus ca vor recupera 50-60 de cai de-a lungul iernii. Deci teoretic cu avantajele Honda, care dupa ABu Dhabi va putea studia si analiza toata telemetria motorului Mercedes stocata in calculatoarele si bancurile de teste din Woking, eu zic ca Mclaren ar trebui sa fie acolo la bataie cu Ferrari si usor peste Red Bull. Sa vedem clientele Mercedes ce vor face, Mclaren sau Ferrari pot fi la fel de bine si pe locul 2 si pe locul 6 la finalul anului in clasamentul constructorilor, depinde de ce fac Williams, Lotus si Force India. Sincer Lotus si Force India nu vor avea resursele sa faca o masina foarte buna din toate pucntele de vedere exceptand motorul. Lipsa acuta de bani.
este un idiot . 100%