Planurile nu au fost însă votate de echipe, iar în acest moment este incert dacă vor fi puse în aplicare în această formă, element care îngreunează misiunea celor de la Pirelli de a semna prelungirea contractului pentru furnizarea cauciucurilor, care expiră în 2016.
Un nou proces de selecţie urmează să fie anunţat în următoarele luni, însă Paul Hembery, directorul de motorsport al Pirelli, susţine că producătorul italian nu va putea participa efectiv la proces în absenţa unui regulament tehnic cât mai clar.
"Ar fi dificil, aproape imposibil să mergem la consiliul de administraţie. Dacă nu ştii care sunt regulile, cum poţi lua decizii care costă mulţi bani? Ar fi o neglijenţă să facem asta. Când vor face procesul de selecţie, despre care credem că va avea loc în următoarele trei luni, vrem să includem schimbările selectate", a declarat el.Britanicul explică această poziţie prin faptul că o schimbare radicală a regulamentului implică numeroase teste şi verificări ale noilor pneuri.
"Vor pneuri de 19" sau vor să rămânem la 13"? Sportul trebuie să decidă, dar asta are un impact major asupra muncii implicate, trebuie să ştim când trebuie să facem testele de verificare. Dacă schimbările sunt conform descrierilor, cu 1000 de cai putere şi aripi spate uriaşe, trebuie să rulăm astfel de monoposturi în octombrie-noiembrie în anul premergător (n.r - intrării în vigoare)", a adăugat el.
Via Autosport
Oricum este mizerabil ca inca mai au cauciucurile alea pe jante mici ! Daca prin anii 70 - 80 ii intelegeam din considerente tehnice nu erau rezistente , acum tehnica a avansat ... si sa vezi cum crapa jantele in functie de producatori :))