"Nu am intenţionat niciodată să avem curse cu patru opriri la boxe, aşa că vom face schimbări la structura pneurilor. Vom lua o parte din designul pneurilor din 2013 şi elemente ale produselor din 2011 şi 2012, pentru că vrem să revenim la curse cu două sau trei opriri", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Decizia vine după ce Red Bull Racing a criticat în mod constant noile cauciucuri, care au dat dureri de cap şi inginerilor de la Mercedes. Hembery susţine însă că Red Bull nu a făcut presiuni pentru ca pneurile să fie schimbate cât mai repede."Au existat îngrijorări că schimbările vor favoriza o echipă sau alta, dar nu cred că va fi cazul. Oamenii vor spune că există o presiune din partea Red Bull, dar nu a existat o presiune excesivă din partea lor. Dacă este să fiu corect faţă de şeful Christian Horner, s-au spus mai multe în presa în această săptămână decât ce mi-au spus ei direct mie", a adăugat el.
Nu în ultimul rând, Pirelli susţine că problemele cu gestionarea pneurilor au apărut din cauza faptului că performanţele monoposturilor au crescut neaşteptat de mult comparativ cu sezonul precedent.
"Probabil că am subestimat performanţa. Nu putem testa cu actualele monoposturi şi avem acces doar la un Renault din 2010 cu patru-cinci secunde mai lent decât un monopost actual. Nu am vrut să facem schimbări dramatice şi nu vrem să penalizăm echipele care au grijă de pneuri prin designul monopostului", a mai precizat el.
Lotus&Ferrari oricum au un comportament mai favorabil pentru pastrarea pneurilor
si dc vor face cu o oprire mai putin RBR va ramane mai lent decat Ferrari sau Lotus
asa k :)))))
cum se vor comporta masinile ramane de vazut, dar oricum Lotus cu Ferrari vor ramane mai rapizi decat RBR, duma cu 80% din potentialul masinii e vrajala ... iar dc pneurile noi vor fi atat de durabile incat sa-l satisfaca pe Vettel ... cum ramane cu Rosberg si cu Iubitul tau? o sa le dea cele 2 MB la RBR de n-or sa stie de ei ...
inca un lucru: ce fain ar fi cu Hamilton la Ferrari ... ce zici Mirciulica?
dar de preferatii tai Perez si Button nu zici nimik ... asa mai aveau sanse sa prinde puncte ... cu pneurile noi no way ...
ai comentat direct impotriva echipei tale preferate! Rusinica! ;)
Uitati-va la cursa din Barcelona. RBR prin declaratiile lui Vettel s-au laudat ca au mers mai slab in calificari pentru ca ei mizeza in cursa pe pneurile hard. Ei bine, acele pneuri nu au functionat deloc pe RBR. Pirelli e de vina ? Hard au folosit si Ferrari si Lotus. La ei a functionat. Jalnic ce a ajuns F1.
Tin din obligatie si loialitate fata de Mclaren Button si Perez + mclaren la constructori, dar oricat m-as forta nu am cum sa nu il sustin si pe Lewis la piloti pentru ca el e preferatul meu, el ii pilotul meu inca din 2007.
Intrebarea cu Lewis la Ferrari mi-am pus-o si eu de multe ori si m-a luat frigul pe sira spinarii si doar formuland-o :) Oricat de mult l-as aprecia nu cred ca as putea sa suport sa sustin un pilot Ferrari fie el si Hamilton. Dar daca ar fi la Lotus, la Red Bull, la Williams sau Sauber sa stii ca nu as avea nimic impotriva in a-l sustine pe Lewis la piloti, REPET ramanand pana la sfarsit "casatorit" cu echipa Mclaren :) Ar fi cosmar sa fie la Ferrari, nu cred ca as putea, imi vine in stomac senzatia de voma cand ma gandesc sa sustin un pilot Ferrari. Dar daca ar fi la orice alta echipa in afara de Ferrari l-as sustine intr-un fel sau altul dar nu i-as injunghia pe Mclaren pe la spate sa iubesc sau sa sustin echipa la care ar fi Lewis. Cu Mclaren mor in mana :))
Apropo, Ferrari o sa mearga bine cu orice tip de pneuri, nu-ti fa griji. Nici mama pneului nu-i mai salveaza pe aia de la McLaren :))