Marco Tronchetti Provera, directorul executiv al producătorului italian, susţine că dimensiunea jantelor nu va reprezenta niciun fel de impediment pentru Pirelli. "Suntem pregătiţi şi pentru 20 inch, nu ne pasă. Tehnologia din interiorul pneurilor se bazează pe materiale şi structură, iar structura poate fi de 13, 15 sau 18 inch. Nu contează", spune el.
În plus, el afirmă că este de acord inclusiv cu existenţa mai multor producători de pneuri, deşi FIA menţionează în procesul de selecţie că este în căutarea unui "furnizor unic".
"Sunt neutru. Suntem pregătiţi să acceptăm, dar suntem pregătiţi să rămânem şi furnizor unic. Vom lăsa FIA să ia decizia", a adăugat el. Totuşi, Pirelli are anumite cerinţe în legătură cu costurile şi solicită mai multe sesiuni de teste premergătoare unui sezon competiţional, care să aibă loc în ţări cu o climă mai caldă. "Intenţionăm să rămânem dacă ajungem la un acord în privinţa regulamentului, dacă costurile sunt acceptabile şi dacă garanţia pe care dorim să o avem în contract este acceptată. Vrem teste realizate corespunzător. Mai multe teste ar fi benefice pentru toată lumea, pentru echipe, în special dacă au loc în locuri mai calde precum Bahrain sau Abu Dhabi", a mai precizat el.Nu în ultimul rând, Pirelli se opune unei iniţiative a Grupului de Strategie al Formulei 1 prin care echipele să-şi aleagă singure cele două compoziţii de pneuri pentru cursă din cele patru disponibile.
"Asta nu trebuie să se întâmple sub nicio formă. Trebuie să oferim garanţie pentru produse. Responsabilitatea alegerii trebuie să rămână în mâinile noastre pentru că nu vrem ca pneurile noastre să fie folosite necorespunzător", a a încheiat el.Via Autosport
Sunt costuri mai mari daca se trezesc ca ceva nu merge si trebuie "reconstruit" aproape de la zero monopostul!Dar ma rog,stiu ei mai bine cum sa isi imparta banii si titlurile... ;) !