Prima zonă de activare începe cu 55 de metri înainte de intrarea în virajul 12 şi continuă pe tot parcursul liniei drepte până în zona de frânare dinaintea ultimei şicane, în timp ce a doua zonă de activare este chiar pe linia de start-sosire.
Amplasarea foarte apropiată a celor două zone DRS a determinat FIA să aleagă un singur punct de detecţie pentru diferenţa de o secundă între doi piloţi, şi anume la ieşirea din virajul 10.
Circuitul de la Montreal a beneficiat de două zone DRS şi în cursa din 2011, însă la una dintre ele s-a renunţat anul trecut din cauza faptului că depăşirile erau prea uşoare. În acest an, FIA a revenit la ideea cu două zone DRS, întrucât această strategie este aplicată şi pe celelalte circuite, însă compromisul a fost reducerea primei zone DRS cu peste 100 de metri.Via ESPNF1
Circuitul Gilles Villeneuve din Canada are in total 13 viraje. Imediat dupa virajele 12-13 este linia de start-sosire.
DRS se va putea folosi intre virajele 10-12 si 13-1 cu un singur punct de detectie dupa virajul 9.
Rog puneti harta circuitului ca sa stim despre ce vorbim.
Mercedes to face FIA International Tribunal over tyre test
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/6/14634.html
Acesta este motivul pentru care stirea cu Mercedes va fi publicata abia in aceasta dimineata. Va multumim pentru intelegere.